Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 14:15

1
آبان
آسمان بارانی کشور تا پایان هفته

آسمان بارانی کشور تا پایان هفته

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، در مناطقی از شمال غرب، سواحل شمالی، شمال خراسان شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، در مناطقی از شمال غرب، سواحل شمالی، شمال خراسان شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران نیز ابرناکی و بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش موقتی دما رخ می‌دهد.
 
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا (۲ آبان‌ماه) و فعالیت آن تا پایان هفته جاری در ایران خبر داد.
 
صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (اول آبان ماه) در هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد.
 
وی در ادامه گفت: سه شنبه (۲ آبان‌ماه) به‌تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور در شمال خوزستان و استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، البرز، تهران و برخی مناطق آذربایجان غربی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
  
ضیاییان اضافه کرد: چهارشنبه (۳ آبان‌ماه) بارش در دامنه.‌های زاگرس واقع در نیمه شمالی خوزستان و استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.
 
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، در مناطقی از شمال غرب، سواحل شمالی، شمال خراسان شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران نیز ابرناکی و بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش موقتی دما رخ می‌دهد.
 
وی افزود: پنجشنبه (۴ آبان‌ماه) در زاگرس مرکزی، برخی نواحی شرق و جنوب کشور رگبار باران، گاهی وزش باد و رعد و برق ادامه خواهد داشت. جمعه (۵ آبان ماه) بارش در جنوب شرق کشور رخ خواهد داد و به‌تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.
 
ضیاییان افزود: طی سه روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.
 
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲ آبان‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، از بعد از ظهر افزایش باد و شب افزایش ابر با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۳ آبان‌ماه) نیمه‌ابری، گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده با احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱ و ۲ آبان ماه) اهواز با دمای ۳۵ و ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای یک درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.
 
 
برچسب ها: باران، هشدار هواشناسی، هواشناسی تعداد بازديد: 127 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز