Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 14:59

17
مهر
هشدار زرد مدیریت بحران به تهرانی‌ها

هشدار زرد مدیریت بحران به تهرانی‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع وزش باد شدید در استان هشدار داد و گفت: مردم نسبت به استحکام سازه‌های موقت اطمینان حاصل کنند.

تسنیم نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع وزش باد شدید در استان هشدار داد و گفت: مردم نسبت به استحکام سازه‌های موقت اطمینان حاصل کنند.

حامد یزدی‌مهر از تمدید هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر دوشنبه ۱۷ مهرماه تا روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه وزش باد شدید (گاهی خیلی شدید) در نواحی مستعد خیزش گردوخاک، احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید پیش‌بینی شده است.

یزدی‌مهر گفت: از همه شهروندان به خصوص ساکنان نواحی نیمه‌جنوبی و غربی استان می‌خواهیم نسبت به استحکام سازه‌های موقت اطمینان حاصل کنند و از تردد و پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان کهنسال بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انجام فعالیت‌های کوه‌نوردی در مدت یاد شده نیز هشدار داد و افزود: از مردم درخواست می‌شود به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.

او همچنین بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید کرد و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه‌های عضو ستاد بحران ارسال شده است.

برچسب ها: تهران، هشدار، هواشناسی، طوفان تعداد بازديد: 123 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز