Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 10:31

23
مرداد
پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده

پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از امروز تا سه شنبه (۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه) روند کاهش تدریجی دما و طی روزهای پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا نوشت : بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در بعضی نواحی غربی، جنوبی و ارتفاعات استان گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال وزش باد شدید موقت و در ساعات عصر در ارتفاعات افزایش ابر مورد انتظار است همچنین خیزش موقت گرد و خاک و کاهش نسبی کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

از امروز تا سه شنبه (۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه) روند کاهش تدریجی دما و طی روزهای پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۳ مرداد ماه) صاف تا کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه ( ۲۴ مردادماه) صاف تا کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: گرما، تهران، هشدار هواشناسی، هواشناسی، افزایش دما تعداد بازديد: 126 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز