Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 14:40

19
تیر
تهران فردا سه شنبه گرمترین روز هفته را تجربه می‌کند

تهران فردا سه شنبه گرمترین روز هفته را تجربه می‌کند

تهران امروز دوشنبه قدری گرمتر می‌شود و به دمای ۳۹ درجه می‌رسد. انتظار داریم گرمترین روز تهران طی این هفته فردا (سه شنبه) باشد که دمای هوا تا ۴۰ درجه افزایش خواهد داشت.


 مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روند افزایش دما تا فردا (سه شنبه) در اغلب مناطق کشور ادامه دارد تا جایی که دمای پایتخت فردا به حدود ۴۰ درجه خواهید رسید و تهران فردا گرمترین روز هفته را تجربه خواهد کرد.
 «صادق ضیاییان» امروز دوشنبه درباره وضعیت هوا گفت: وضعیت دمای استان تهران، شهر تهران در روز گذشته با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه ثبت شد، گرمترین مکان هم در استان تهران در روز گذشته ورامین با حدود دمای ۴۱ درجه بود.
 
به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تهران امروز دوشنبه قدری گرمتر می‌شود و به دمای ۳۹ درجه می‌رسد. انتظار داریم گرمترین روز تهران طی این هفته فردا (سه شنبه) باشد که دمای هوا تا ۴۰ درجه افزایش خواهد داشت.
 
ضیاییان گفت: برای سایر شهر‌های کشور ماکسیمم دما در امیدیه خوزستان روز گذشته به ۴۹ درجه رسید. کمترین دما هم مربوط به قاملو در کردستان است که روز گذشته دمای ۷ درجه را تجربه کرد.
 
بر اساس اعلام مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بین مراکز استان‌ها گرم‌ترین شهر اهواز با ۴۸ درجه و خنک‌ترین محور استان شهر کرد با دمای ۸ درجه بوده است.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناس با پیش بینی جوی آرامی و هوای آفتابی در اغلب استان‌ها طی امروز گفت: از فردا شب بارش‌ها در سواحل دریای خزر و استان‌های گیلان و مازندان آغاز خواهد شد. بارش‌ها به شکل خفیف و رگباری خواهد بود که طی روز چهارشنبه بیشتر می‌شود.
 
به دلیل بارش باران هوا نیز در گیلان و غرب کشور قدری خنک‌تر می‌شود. با این حال روند روند افزایش دما تا فردا سه شنبه در اغلب مناطق کشور ادامه دارد و از روز چهارشنبه با ثبات دما و همزمان کاهش دما در نوار شمالی خزر مواجه هستیم.
برچسب ها: گرما، تهران، هواشناسی، افزایش دما تعداد بازديد: 77 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز