Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 13:09

25
خرداد
این ۱۰ استان منتظر باران باشند

این ۱۰ استان منتظر باران باشند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش‌بینی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در برخی از نقاط ۱۰ استان کشور طی سه روز آینده خبر داد

ایسنا : صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور در روزهای آتی اظهارکرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در مناطق شمالی استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان و مازندران افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.


رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه یکشنبه در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات گیلان، دوشنبه در سواحل دریای خزر این وضعیت ادامه خواهد داشت، افزود: طی پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی، جنوب غرب و سواحل جنوبی کشور به ویژه استان های بوشهر، خوزستان و ایلام، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته وی، تا روز شنبه شرق دریای عمان، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا جمعه ( ۲۶ خرداد ) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز شنبه ( ۲۷ خرداد) صاف همراه با وزش باد از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ خرداد) اهواز با دمای ۴۵ و ۴۴ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

برچسب ها: تهران، باران، رعد و برق، هشدار هواشناسی، هواشناسی، طوفان تعداد بازديد: 97 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز