Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 09:56

22
خرداد
وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و بارش باران در تهران

وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و بارش باران در تهران

آسمان تهران امروز (۲۳ خرداد) قسمتی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد

آسمان تهران (۲۳ خرداد) قسمتی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۴ خرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی غبار رقیق و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان،‌ وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک، تداوم فعالیت سامانه بارشی در بیشتر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.
 
با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده پدیده غالب در سطح استان وزش باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید در نقاط مستعد همراه با خیزش موقت گردوخاک و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
 
 
 برای فردا (۲۳ خرداد) در ادامه تناوب فعالیت سامانه بارشی آسمان قسمتی ابری به‌تدریج افزایش ابر و در بیشتر نقاط استان بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.
 
از امروز (۲۲ خرداد) در بیشتر نواحی استان و در ارتفاعات از روز سه‌شنبه افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.
 
با توجه به شرایط جوی، در بعضی ساعات افزایش موقتی غبار ناشی از گردوخاک انتقالی و پایداری نسبی در نواحی مرکز و جنوبی استان دور از انتظار نیست.
 
براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۳ خرداد) قسمتی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۴ خرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی غبار رقیق و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.
 
برچسب ها: باران، هشدار هواشناسی، هواشناسی، طوفان، گردو خاک تعداد بازديد: 93 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز