Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 10:00

15
اردیبهشت
رگبار باران و رعد وبرق در این استان ها

رگبار باران و رعد وبرق در این استان ها

سازمان هواشناسی از بارش رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و همچنین افزایش دما در نقاط مختلف کشور از امروز خبر داد.

ایسنا : سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز در خراسان شمالی‌، گلستان، مازندران، گیلان، نیمه‌ شمالی‌ خراسان رضوی و شمال و شرق‌ سمنان رگبار باران گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ و در برخی‌ مناطق‌ آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، زنجان، نیمه‌ شمالی‌ خراسان جنوبی‌ و نیمه‌ جنوبی‌ خراسان رضوی رگبار پراکنده و گاهی‌ رعدوبرق‌ رخ‌ می‌دهد.


جمعه‌ در خراسان رضوی و برخی‌ مناطق‌ خراسان شمالی‌ و خراسان جنوبی‌ رگبار باران، گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

شنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌ و یکشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌ و ارتفاعات‌ البرز غربی‌ بارش‌ پراکنده رخ‌ می‌دهد.

دوشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌، غرب‌ سواحل‌ دریای خزر و ارتفاعات‌ البرز مرکزی رگبار باران گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

امروز در برخی‌ مناطق‌ شمال شرق‌، شرق‌، جنوب‌ شرق‌، سمنان، تهران، البرز، شمال مرکزی، قم‌، شمال و شرق‌ اصفهان، خوزستان و بوشهر، جمعه‌ در برخی‌ مناطق‌ شرق‌ و جنوب‌ شرق‌، یکشنبه‌ در شمال غرب‌ و غرب‌ و دوشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ غرب‌، شمال غرب‌، بخش‌هایی‌ از مرکز، استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز و شرق‌ سواحل‌ دریای خزر در بعضی‌ ساعات‌ وزش‌ باد شدید و در مناطق‌ مستعد خیزش‌ گردوخاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

همچنین‌ از جمعه‌ تا یکشنبه‌ در بیشتر مناطق‌ کشور به ویژه مناطق‌ واقع‌ در نیمه‌ شمالی‌ کشور دما افزایش‌ می‌یابد.

امروز دریای خزر،خلیج‌ فارس‌ و تنگه‌ هرمز و فردا خلیج‌ فارس‌مواج‌ خواهند بود.

برچسب ها: باران، هشدار هواشناسی، هواشناسی، طوفان تعداد بازديد: 101 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز