Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 13:37

25
خرداد
تهران گرم‌تر می‌شود

تهران گرم‌تر می‌شود

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان،فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی گفت:تا پنج روز آینده در در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جو آرام هست، امروز بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده را پیش بینی می‌کنیم.این کارشناس هواشناسی افزود: در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شرقی هرمزگان امروز بعد از ظهر بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت را به همراه خواهد داشت.

 

گودرزی گفت:روز جمعه در استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد و روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و همچمنین شمال استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده را نیز خواهیم داشت.

 

وی افزود: از اواخر وقت امروز تا روز جمعه در مناطقی از شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید پدیده غالب خواهد بود که در برخی از این نقاط نیز سبب خیزش گردو خاک که منجر به کاهش کیفیت هوا خواهد شد. ضمن اینکه تا روز جمعه در مناطقی از استان‌های ایلام خوزستان و بوشهر هم وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی از این نقاط احتمال ریزش گردو خاک و غبار آلود شدن هوا هم وجود دارد.

 

وی در مورد وضعیت آب‌های سطح کشور گفت:آب‌های خلیج فارس تنگه هرمز و خلیج و فارس و دریای عمان تا پایان هفته مواج و متلاطم خواهد بود.

 

در پایان این کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی تهران گفت:تهران امروز از نظر شرایط جوی آسمان صاف است گاهی وزش باد را خواهد داشت حداکثر دما به ۳۷ درجه بالای صفر خواهد بود. این در حالی است که امروز کمترین دما در مهرآباد ۲۴ درجه بالای صفر است که البته فردا کمینه دمای 25 درجه را خواهیم داشت.

 

برچسب ها: تابستان، گرما، هواشناسی، افزایش دما، دمای هوا تعداد بازديد: 234 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز