Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 22:15

14
بهمن
تهران برفی می‌ شود

تهران برفی می‌ شود

معاون پیش‌ بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی تازه به کشور از ۱۶ بهمن گفت: روز جمعه ۱۷ بهمن در استان‌های غربی کشور و استان های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و دامنه جنوبی البرز مرکزی، برف و باران خواهیم داشت

به گزارش فارس : محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: از روز آینده ۱۴ بهمن تا پنج شنبه ۱۶ بهمن در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را داریم.

وی با بیان اینکه تا پنجشنبه جوی آرام در اغلب مناطق کشور حاکم است، گفت: امروز و فردا مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: بعد از ظهر پنج شنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و از اواخر وقت بارش در چندین استان غربی کشور خواهیم داشت.

اصغری افزود: روز جمعه ۱۷ بهمن در استان‌های واقع در غرب کشور، استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی، همچنین برخی نقاط شمال غرب، بارش باران و برف و وزش باد خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این مدت در مناطق گرمسیر غرب کشور همراه با وزش باد شدید موقت و گاهی رعد و برق، بارش داریم و در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: فعالیت این سامانه بارشی روز شنبه ۱۸ بهمن تشدید می‌شود و گستره آن جنوب غرب و برخی نقاط مرکز کشور و سواحل خزر را در بر می‌گیرد ،همچنین در استان‌های واقع در دامنه های البرز نیز بارش خواهیم داشت.

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز آینده صاف در برخی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۵ و دو درجه خواهد بود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود از اواسط وقت در روز جمعه ۱۷ بهمن بارش باران در پایتخت داشته باشیم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

اصغری تصریح کرد: روز آینده در ۱۵ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

برچسب ها: برف، باران، هشدار هواشناسی تعداد بازديد: 209 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز