Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 05:31

16
تیر
ماسک بزنید تا یک ماهه از دردسر کرونا رها شویم

ماسک بزنید تا یک ماهه از دردسر کرونا رها شویم

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اصل استفاده از ماسک ضریب بازتولید بیماری کرونا را کاهش می‌دهد و ظرف ۱۴ تا ۲۸ روز می‌توان از اپیدمی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، کیانوش جهان‌پور در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی با موضوع کرونا که در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: ویروس کرونا به‌عنوان یک سیلی منجر به هوشیاری بشر شده است.

وی ادامه داد: اگر در جهان پساکرونا بازنگری در توانمندی‌های بشر صورت گیرد، قطعاً حیات متفاوتی شکل خواهد گرفت.

جهان‌پور با تأکید بر اینکه روابط عمومی مستلزم جسارت‌هایی است، تاکید کرد: به مدت ۱۱۰ روز تقریباً آتش به اختیار در شرایط کرونا به‌عنوان توفیق الهی در خدمت مردم عزیز بودم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: این پیام را خدمت مردم عزیز می‌رسانم که استفاده از ماسک و حتی استفاده از ماسک‌های خانگی قطعاً در کنترل بیماری کرونا مؤثر است.

وی با بیان اینکه به‌طور میانگین واکسن‌ها ۷۰ تا ۷۵ درصد مصونیت ایجاد می‌کنند، یادآور شد: با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن دست‌ها تا ۹۵ درصد می‌توان از ابتلا به بیماری جلوگیری کرد و در واقع این خود یک واکسن است.

بیشتر بخوانید:

روش‌های زندگی با کروناویروس؛ از رستوران‌ تا محل کار

چطور از ماسک راحت‌تر استفاده کنیم؟

ماسک بزنید تا زنجیره انتقال کرونا بشکند

برچسب ها: ماسک، ویروس کرونا، واکسن کرونا، کیانوش جهانپور، داروی کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا تعداد بازديد: 318 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز