Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 23:02

4
بهمن
آبلیمو تازه را چگونه نگهداری کنیم؟

آبلیمو تازه را چگونه نگهداری کنیم؟

آبلیمو تازه یکی از چاشنی هایی است که به دلیل خواص بسیاری که برای بدن دارد باید در برنامه غذایی روزانه تان قرار بگیرد. شما هم اگر آبلیمو خانگی تهیه کرده اید برای نگهداری اش به این نکات دقت کنید.

نکته هایی مهم در نگهداری آبلیمو خانگی

مدیر کل دفتر میوه‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی درباره عوامل شناسایی و نگهداری لیموترش و آبلیموی تازه اظهار کرد: توصیه می‌شود مردم آبلیموی تازه را در ظرف‌های شیشه‌ای و نه یکبار مصرف پلاستیکی به صورت کاملا سر پر و با کمی روغن زیتون نگهداری کنند و در صورت امکان ظرف‌های کوچکی را انتخاب کنند که مدت کمی از باز شدن در این بطری‌ها و مصرف آن نگذشته باشد. همچنین ظروف شیشه‌ای بهتر است تیره باشد و در جای خشک و تاریک نگهداری شود.

حسن‌پور ادامه داد: مصرف لیموترش در ایران به چند دلیل افزایش پیدا کرده که می‌توان به افزایش جمعیت، افزایش میزان مصرف فست‌فود، فرهنگ‌سازی و ترویج مصرف لیموترش به خاطر خواص ضد سرطانی از سوی شبکه‌های اجتماعی و تمایل مردم برای تامین لیموترش و آبلیموی تازه مصرف سالیانه خود از جمله این عوامل است.

بیشتر بخوانید:نحوه تشخیص آبلیمو اصل از تقلبی

آبلیمو تازه را چگونه نگهداری کنیم؟

 

بیشتر بخوانید:چرا نباید لیموترش را پس از آبگیری دور بریزیم؟



منبع : isna.ir

برچسب ها: لیمو، لیموترش، آب لیمو، آب لیموی تازه، آب لیموی طبیعی، ظرف نگهداری آب لیمو، دلیل تلخ شدن آبلیمو تعداد بازديد: 555 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز