Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 11:10

28
بهمن
هنگام خرید مبل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید مبل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید مبل باید نکات و موارد متعدد را چه از لحاظ ظاهرمبل و چه از نظر فنی مبل در نظر بگیریم تا بتوانیم خرید مبل هوشمندانه و با کیفیتی را انجام دهیم.

هنگام خرید مبل باید نکات و موارد متعدد را چه از لحاظ ظاهرمبل و چه از نظر فنی مبل در نظر بگیریم تا بتوانیم خرید مبل هوشمندانه و با کیفیتی را انجام دهیم. در مقالات راهنمای خرید مبل سلطنتی، راهنمای خرید مبل برای جهیزیه و راهنمای خرید مبل کلاسیک، مجموعه پالوسانتو توضیحات کاملی در خصوص خرید مبلمان ارائه کرده اند و ما در این مقاله به صورت خلاصه اما کاملا کاربردی، چندین نکته طلایی و ارزشمند را که باید قبل از خرید مبل بدانید را برای شما جمع اوری و ارايه کرده ایم.

چه نکاتی را موقع خرید مبل باید در نظرگرفت؟

قبل از خرید مبل ار تولیدی یا فروشگاه مبلمان سعی کنید سبک مبل مورد نظر خود را انتخاب نمایید چرا که اگر ندانید چه میخواهید هنگام بازدید از تولیدی مبل یا فروشگاه مبل، با اطلاعات زیاد و مدلهای متفاوت برخورد خواهید کرد و تصمیم گیری برای شما سخت تر میشود شما هنگام خرید مبل علاوه بر زیبایی باید راحتی مبل را هم بسیار در نظر بگیرید چرا که قرار است خستگی شما با استراحت و نشستن روی مبل بر طرف شود و نکته دیگر هزینه بالای خرید مبل است پس ارزشش را دارد که قبل از خرید مبل اطلاعات سود مندی را کسب کنید تا بتواید انتخاب خوبی داشته باشید و در ضمن موقع توضیحات فروشنده، درباره قسمت های فنی مبل و یا موارد دیگر، براحتی بتوانید ارتباط با فروشنده برقرار کنید و جواب سوالات خود را دریافت نمایید.

نکات مهمی که موقع خرید مبل بهتر است بدانید:

  • انتخاب تولیدی مبل معتبر در شهر محل زندگیتان و یا استانهای دیگر
  • چند نفره بودن مبل را با توجه به فضای خانه تان مشخص کنید.
  • داشتن اطلاعات در مورد جنس پارچه مبل تا بتوانید انتخاب درستی انجام دهید(چرم- مخمل-کریستال...)
  • انتخاب جنس چوب مصرفی در مبل یا به اصطلاح مبلی ها جنس کلاف و استخوان بندی مبل

  • از فروشنده بخواهید درباره نحوه فنر کشی مبل مورد نظر برای شما توضیح دهد و یا در کارگاه تولیدی مبل طریقه فنر کشی را به شما نشان دهد.
  • از جنس فوم مصرفی مبل خود مطمن شوید تا بعد از گذشت مدتی به دردسر نیفتید.
  • سعی کنید از مجموعه ای مبل مورد نظر خود را بخرید که خودشان بدون هیچ واسطه ای از صفر تاصد ساخت مبل را انجام می دهند.
  • نبود واسطه هنگام خرید مبل، باعث میشود هرینه مبل مناسبتر باشد و شما یک مبل با کیفیت را با قیمت مبل پایین تری میخرید.
  • و اینکه می توانید حین ساخت مبل کلاف مبل را مشاهده کنید رنگ مبل را ببینید و اینکه با اماده کردن یک مبل تک نفره خیالتان از پارچه و رنگ انتخابی تان راحت میشود.
  • روی مبل بنشینید و مطمن شوید که کلاف مبل صدا نمی دهد.
  • مبل را برگردانید و ار سلامت کلاف مبل مطمن شوید.
  • روی مبل بنشینید و از کیفیت و جنس فوم مبل مطمن شوید اینکه ایا جای نشینمن گاه شما بر روی مبل می ماند و یا فوم مبل انعطاف پذیزی خوبی دارد و به حالت اول بر میگردد.
  • هنگام انتخاب پارچه مبل به رنگ دکوراسیون خانه تان توجه کنید.
  • خرید مبل شیک بروز و مدل جدید داشته باشید.
  • خرید مبل راحت داشته باشید.
  • خرید مبل از تولیدی یا فروشگاه مبلی داشته باشید که به شما ضمانت تحویل سالم بار و ضمانت کیفیت مبل را میدهد.
  • خرید مبل خود را از کارگاه تولیدی مبل انجام دهید که تحویل به موقع مبل شما را تضمین میکند و باعث ناراحتی شما در این مورد نمیشود.

مبل با کیفیت و مدل جدید و شیک را از کجا بخریم؟

حال شاید ار خود بپرسید اینچنین مجموعه تولید مبلی را از کجا می توان پیدا کرد و یا اینکه آیا اصلا وجود دارد؟ بله خبر خوب برای شما در هر کجای ایران عزیزمان که هستید وجود دارد با ما همراه شوید تا این مجموعه فروش مبل معتبر را به شما معرفی نماییم.

در ادامه توضیحات بالا باید به شما بگوییم که با اطمینان و تضمین صد در صد تمامی گفته هایمان در ابتدای مقاله، اگر بدنبال خرید مبل باکبفبت، بروز و شیک هستید انتخابتان شرکت تولید و پخش مبل پالو سانتو باشد. تولیدی مبل پالوسانتو، تولید کننده انواع مبل استیل، مبل نئوکلاسیک، مبلمان مدرن و مبل کلاسیک کیفیت تمامی متریال بکار رفته در مبلمانمان را تضمین صد در صد می کند و شما با حضور در کارگاه تولیدی مبل پالوسانتو می توانید در جریان قدم به قدم تولید مبل خود قرار بگیرید و ما کاملا طبق سلیقه شما پیش خواهند رفت.

تولیدی مبل پالو سانتو صفر تاصد تولید و ساخت مبل را خودش بدون هیچ پاسطه ای انجام میدهد و شما می توانید از نزدیک و بصورت حضوری شاهد این مسئله باشید و اگر در شهر دیگری از کشورمان هستید می توانید با مشاهده سایت، ویدئو خط تولید و صفحه اینستا گرام این مجموعه با ایشان بیشتر اشنا شوید و در صورت خرید مبل از پالوسانتو، اگر حضوری نمی توانید بیایید با تماس تصویری در جریان روند تولید مبل خود می توانید قرار بگیرید.

تعداد بازديد: 66 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز