Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 08:33

28
دی
خدمات شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی سفید

خدمات شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی سفید

طراحی دکوراسیون داخلی تخصص دکوراتورهای داخلی است که اگر با بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی تهران همکاری داشته باشید می توانید از تجربیات و مهارت آنها استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی تخصص دکوراتورهای داخلی است که اگر با بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی تهران همکاری داشته باشید می توانید از تجربیات و مهارت آنها استفاده کنید. گروه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی سفید در کنار شماست تا در رابطه با دیزاین و طراحی دکوراسیون فضاهای مختلف تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذارد و در رابطه با خدماتی که عرضه کرده به طور مختصر توضیح دهد.

خدمات قابل ارائه شرکت دکوراسیون داخلی سفید در تهران

  • خدمات طراحی دکوراسیون داخلی در تهران
  • طراحی دکوراسیون داخلی به سبک های کلاسیک و مدرن
  • ارائه طرح های پیشفرض و طراحی از 0 متناسب با سلیقه مشتری
  • خدمات طراحی دکوراسیون منزل، مغازه، رستوران، شرکت و …
  • طراحی نما
  • بازسازی ساختمان
  • و...

دکوراسیون داخلی

معنی دکوراسیون در لغت نامه فارسی آراستن، چیدمان و مرتب کردن است. وقتی که صحبت از دکوراسیون داخلی می‌شود منظور نحوه چیدمان و انتخاب مناسب وسایل قسمت های مختلف خانه از جمله قسمت پذیرایی و نشیمن، اتاق ها، آشپزخانه، حمام و دستشویی می باشد.

با توجه به همه گیر شدن و جذاب شدن طراحی دکوراسیون داخلی دیگر طراحی دکوراسیون محدود به خانه‌های مسکونی نیست و در دفاتر کاری، فروشگاه ها، مغازه ها، بیمارستان ها، هتل ها و غیره هم از قوانین مختلف طراحی دکوراسیون داخلی استفاده میشود.

از دید خیلی از افراد چیدمان دکوراسیون داخلی منزل کار بسیار ساده ای است و تنها با سلیقه افراد پیش می رود، اما این طور نیست و نکات بسیار مهمی در این زمینه وجود دارد که اگر آنها را بدانید و به خوبی رعایت کنید، بهترین استفاده را از فضای منزل خواهید داشت و به زیبا سازی هرچه بیشتر خانه شما کمک خواهد کرد. گاهی با پیروی از این قوانین، طراحی دکوراسیون برای شما کم هزینه تر و سریع تر انجام می شود و جلوه ویژه و خاصی در منزل شما ایجاد می شود و خانه شما را به یک فضای مطبوع و گرم تر و دلپذیرتر تبدیل می کند.

بازسازی منزل

در درجه‌ی اول باید به این پرسش مهم پاسخ دهیم که بازسازی خانه شامل چه تغییراتی می‌شود. زمانی که خانه‌ای طوری دوباره‌سازی شود که اسکلت کلی ساختمان تغییر نکند اما تغییرات در جهتی باشند که عمر سازه افزایش پیدا کند و ماندگاری آن بیشتر شود به این عمل مرمت ساختمان یا بازسازی (Renovation) گفته می‌شود.

تفاوت بازسازی با نوسازی ساختمان این است که در عمل نوسازی بیشتر ظاهر چیزها مانند کف‌پوش، سقف، کاغذ دیواری یا نقاشی دیوارها، عوض کردن شیرآلات خانه و مواردی از این دست تغییر می‌کنند. از طرفی بازسازی می‌تواند شامل دوباره‌سازی ساختمان نیز باشد. با این حال بازسازی خانه نیز انواع مختلفی دارد و می‌تواند موارد گوناگونی مانند تغییر در تأسیسات خانه، تغییر فضاهای داخلی، رفع فرسودگی خانه و غیره را شامل شود.

به صورت کلی هر آنچه که در خانه و ساختمانتان نیاز به تعمیر جدی داشته باشد می‌تواند قسمتی از برنامه‌ی بازسازی منزل شما باشد. مانند هر کار بااهمیت دیگری، بازسازی و طراحی داخلی ساختمان نیاز به برنامه‌ریزی و مشورت با افراد متخصص دارد.

مشورت با افراد متخصص در شرکت بازسازی خانه سفید

برای اینکه امورات مربوط به بازسازی بدون مشکل و با اطمینان پیش برود باید نظر افراد کارکشته‌ای را در این زمینه جویا شوید. بهترین راه برای این کار در ابتدا، دریافت مشاوره‌ی تلفنی رایگان است. برای این کار می‌توانید با کارشناسان شرکت دکوراسیون داخلی سفید در تهران تماس بگیرید.

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در زمینه‌ی بازسازی آپارتمان، بازسازی فروشگاه، هزینه‌ها و محصولات ساختمانی لازم هستند. متخصصان ما در کنار شما هستند تا خانه‌ی خود را با بهترین و به‌صرفه‌ترین راه ممکن بازسازی کنید.

تفاوت بین بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی

قطعاً با دانستن تفاوت های بسیار ریزی که میان بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی می باشد، می توانید در مورد فضای مورد نظر که تصمیم بر بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی آن دارید بیش از گذشته واقف شوید. خالی از لطف نیست که بدانید گاهی اوقات در فضاهای محدود نیازی به اجرای دکوراسیون داخلی نمی باشد و تنها با یک بازسازی اصولی و با کیفیت کار به پایان می رسد. در مقابل نیز در برخی موارد فضاهایی وجود دارند که به بازسازی احتیاج نداشته و تنها با اجرای دکوراسیون داخلی مناسب، تغییرات لازم برای یک زندگی در محیطی زیبا و لوکس تر فراهم می گردد.

اگر بخواهیم تفاوت بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی را به بیانی دیگر بازگو کنیم. باید بگوییم این دو کلمه هم از نظر معنی لغوی و هم از نظر نوع فرایند با یکدیگر متمایز هستند. بازسازی به معنای دوباره سازی چیزی است که نیاز به تعمیر دارد یا همچنین به تغییر فضاهای مختلف در خانه اتلاق می شود برای مثال تعویض جای آشپزخانه با اتاق خواب در صورتی که از نظر اجرایی و انشعابات مشکلی نداشته باشیم. در مقابل دکوراسیون داخلی به معنی هماهنگ سازی رنگ ها، اثاثیه و آیتم های دکوراتیو است و نوع چیدمان و تفکیک فضا به واسطه المان های مختلف را در برمی گیرد. بنابراین می توان گفت در وحله ی اول بازسازی ودر مرحله دوم دکوراسیون داخلی در خانه انجام می پذیرد.

البته خالی از لطف نیست که این را هم اضافه کنیم، دکوراسیون داخلی امری سلیقه ای می باشد و رابطه مستقیمی با ذوق و هیجانات افراد دارد. بنابراین در مقوله اجرای دکوراسیون داخلی طراح موظف است تا با پرسیدن سلایق کارفرما سبک مورد پسند او را شناسایی کرده و طبق آن کار خود را پیش ببرد.

نکات مهم طراحی دکوراسیون

  • در طراحی دکوراسیون داخلی فضا بهتر است به جای تمرکز روی تمامی دیوارهای مکان، دیواری که بیشتر در معرض دید قرار دارد را متفاوت طراحی نمایید و به عنوان نقطه ی کانونی فضا برای آسان شدن چیدمان در نظر بگیرید.
  • اگر فضای شما قسمت بندی شده است، بهتر است که برای هر قسمت از خانه یک رنگ خاص را در نظر بگیرید.
  • فضای داخلی خانه را شلوغ نکنید و از خرید وسایل بیهوده بپرهیزید.
  • در خرید وسایل و چیدمان آن ها خلاقیت به خرج دهید.
  • تناسب را در دکوراسیون داخلی رعایت کنید و از خرید لوازم و وسایل نامتناسب با فضا بپرهیزید.
  • استفاده بهینه از فضا یکی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی یک محیط به حساب می آید که باید به آن توجه کرد.

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در تهران

تمامی نکات و موارد گفته شده در خصوص طراحی دکوراسیون داخلی از خانه و منزل همراه با قسمت های مختلف گرفته تا مشاغل گوناگون به صورت کلی همراه با نکات بسیار مهم بررسی شدند.

گروه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی منزل سفید ، با سال های فعالیت و تجربه موفق در این زمینه توانسته به بسیاری از صاحبان خانه ها و مشاغل مختلف کمک کند فضایی اصولی، کاربردی، شیک و زیبا داشته باشند. هدف ما به عنوان یک شرکت دکوراسیون داخلی در تهران این است که زندگی و فضای کاری حرفه ای، شیک و رویایی برای شما رقم بزنیم. طبیعتا نکات و ضوابطی که برای طراحی فضاهای مختلف باید رعایت شوند بسیار مفصل تر از توضیحات داده شده است. شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان و توضیحات در خصوص روند کاری و هزینه های طراحی دکوراسیون داخلی ویلایی و آپارتمان و ساختمان های تجاری و اداری مختلف با کارشناسان شرکت دکوراسیون داخلی سفید تماس بگیرید.

تعداد بازديد: 78 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز