Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 20:42

25
اردیبهشت
تزیین دیوار با کمترین هزینه

تزیین دیوار با کمترین هزینه

بیشتر خانم های خانه دار و کسانی که به هنر علاقه دارند، معمولا دست به ساخت کاردستی های جالبی می زنند و به عنوان تزئینات ارزان قیمت اما زیبا در اتاق یا آشپزخانه شان استفاده می کنند.

 

بیشتر خانم های خانه دار و کسانی که به هنر علاقه دارند، معمولا دست به ساخت کاردستی های جالبی می زنند و به عنوان تزئینات ارزان قیمت اما زیبا در اتاق یا آشپزخانه شان استفاده می کنند. در اینجا قصد داریم طرز ساخت آویزی زیبا که به دیوار اتاق تان جلوه می دهد و با هزینه ای بسیار اندک ساخته شده است یاد بدهیم.

وسایل کار:

برای ساختن این آویز چند کلاف نخ کاموای رنگی و چند میله چوبی نازک نیاز داریم.

طرز ساخت

1- ابتدا نخ های کاموا را به اندازه های 120 سانتی متری برای بلندترین بخش آویز و 90 سانتی متری برای کوتاه ترین بخش آویز ببرید. اگر هم می خواستید که آویزتان یکدست باشد، اندازه های یکسان آماده کنید.

2- نخ های آماده را از وسط تا زده و برای سر انداختن به روی چوب آماده کنید. قسمت تا شده را یک طرف چوب مانند یک حلقه نگهدارید و دو انتهای نخ تا شده را از میان حلقه به طرف دیگر چوب رد کنید و نخ را بدین ترتیب به روی چوب گره بزنید. ( تصویرهای 1، 2 و3 )

تصویر1

تصویر2

تصویر 3

3- باقی نخ های کاموا را نیز تا انتهای میله چوبی گره بزنید. مراقب باشید گره ها دقیقا کنار هم قرار بگیرند. هرچه گره ها محکم تر باشند، بهتر است. برای اینکه آویزتان پر به نظر بیاید از تعداد نخ های بیشتری استفاده کنید.

4- اگر می خواهید نوارهای رنگی باریک یا پهن از نخ های کاموا داشته باشید، می توانید از چندین نخ گره زده شده هم رنگ استفاده کنید. ترکیب رنگ ها را طبق سلیقه خودتان انجام دهید. ( تصویر 4)

5- وقتی نخ های کاموا روی چوب قرار گرفتند،  به مرحله پایانی کار رسیده اید. یک قیچی تیز بردارید و قسمت انتهایی کار را مانند موی سر، یکدست ، یا نامنظم، متقارن ، منحنی و یا مورب برش بزنید. این کار را طبق سلیقه خودتان انجام دهید. ( تصویرهای 5 ).

تصویر 5

6- پس از پایان کار، آویز را به روی دیوار بیاویزید و از جلوه آن لذت ببرید. (تصویر6 ) .

 تصویر 6

 

برچسب ها: دکوراسیون، هنر و خلاقیت، خلاقیت و نوآوری، دکوراسیون و زیبایی، خلاقیت و زیبایی، دکوراسیون کم هزینه، خلاقیت با کاموا تعداد بازديد: 2441 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز