Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 13:03

9
فروردین
روش لاغری با سرکه سیب را یاد بگیرید

روش لاغری با سرکه سیب را یاد بگیرید

یکی از موارد تأثیرگذار برای کاهش وزن مصرف سرکه سیب است.موضوع کاهش وزن و لاغری دغدغه بسیاری از افراد است.سرکه سیب دارای چندین آنتی اکسیدان است که سلامت بدن را تأمین می‌کند.

موضوع کاهش وزن و لاغری دغدغه بسیاری از افراد است.سرکه سیب دارای چندین آنتی اکسیدان است که سلامت بدن را تأمین می‌کند.

این مایع ترش مزه دارای اسیداستیک است که به جذب مواد معدنی در بدن کمک می‌کند. همچنین اسیداستیک باعث کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن و دفع آب اضافه بدن می‌شود.

اگرچه مصرف سرکه سیب تأثیر زیادی در کاهش وزن و سلامت بدن دارد، اما انتخاب زمان مناسب برای مصرف این مایع هم مهم است. شما می‌توانید آن را بعد از غذا، در زمان ناشتا، قبل از غذا و یا قبل از خواب مصرف کنید. مصرف سرکه سیب در هر یک از این زمان‌ها تأثیر متفاوتی بر روی سلامت بدن دارد.

سرکه سیب ناشتا برای لاغری تأثیر زیادی دارد. زیرا سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. سرکه سیب به دلیل خاصیت اسیدی بودن، به مینای دهان، بافت دهان، گلو و دیواره‌ی معده آسیب می‌زند، باید ابتدا آن را با آب رقیق کنید. مصرف سرکه سیب خالی قبل از غذا کمی خطرناک است. پس به جای این که تاثیر مثبتی بر روی سلامت داشته باشد، برعکس عمل می‌کند.

بیشتربخوانید:

سرکه سیب قبل از غذا چربی می‌سوزاند؟

 

 بهترین زمان برای مصرف سرکه سیب باید با توجه به وزن و میزان بافت چربی در بدن باشد. همچنین مداومت در مصرف این ماده‌ خوراکی باید بر همین اساس باشد. برای تأثیر بیشتر اگر آن را بعد از غذا مصرف کنید، به افزایش متابولیسم بدن و جذب مواد معدنی کمک می‌کند.

برخی از افراد که به خوردن سرکه قبل از غذا و یا ناشتا حساسیت دارند، بهتر است آن را بعد از خوردن غذا میل کنند. اما از آن جا که خوردن سرکه خالی باعث ضعف و بی‌حالی می‌شود، باید مقدار کمتری بخورید و در عین حال آن را با آب ترکیب کنید. زیرا برخی از افراد بعد خوردن سرکه سیب بعد از غذا، باز هم احساس گرسنگی می‌کنند و مجبور به خوردن غذا می‌شوند.

اگر می‌خواهید بدانید مصرف سرکه‌سیب قبل از صرف وعده‌های غذایی چه تأثیری بر روی بدن دارد، باید بدانید که به میزان وزن شما بستگی دارد. شما باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از خواب، به مدت دو هفته و هر شب سرکه سیب مصرف کنید. اگر اضافه وزن شما زیاد نباشد، در همان چند هفته‌ی اول بین ۱-۲ کیلو وزن کم می‌کنید.

در برخی از افراد که بیش از حد اضافه وزن دارند و هیچ تحرکی در روز ندارند، حتی خوردن سرکه سیب قبل از خواب و به طور مداوم هم تاثیری بر روی لاغری آن‌ها ندارد.

بیشتربخوانید:

این نوع سرکه خواص فوق‌العاده ضد باکتریایی دارد

خواص زیاد این نوع سرکه را بخوانید، از کاهش وزن تا رفع بوی بد دهان

آشنایی با خواص بی نظیر سرکه سیب

خواص سرکه سیب برای درمان جوش و جای جوش

 

 

برچسب ها: لاغری، کنترل اشتها، کاهش وزن، سرکه سیب، وعده غذایی، چربی سوزی، سوخت و ساز بدن تعداد بازديد: 112 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز