Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 01:35

30
تیر
افزایش میل جنسی با انواع خوراکی ها (1)

افزایش میل جنسی با انواع خوراکی ها (1)

تغذیه و نوع خوراکی‌های مورد استفاده بر افزایش میل جنسی تاثیر گذار است. برخی از این خوراکی‌ها مناسب مردها و برخی مناسب زن‌هاست. در اینجا با خوراکی مناسب برای افزایش میل جنسی در هر دو جنس آشنا می‌شوید.

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

خوراکی هایی که اینجا از آنها یاد شده، برای هر دو جنس مفید می باشد:

اسفناج

اسفناج غنی از ماده معدنی منیزیم است که تورم موجود در رگ های خونی را کم می کند، در نتیجه جریان خون افزایش می یابد. جریان خون بالا در تحریک شدن و رابطه جنسی خوشایند داشتن موثر است.

شکلات تلخ

شکلات سطح سروتونین و دوپامین مغز را افزایش می دهد و از اضطراب فرد کاسته و باعث شادی او می شود. خوب بودن حال روحی، رابطه جنسی خوبی را رقم خواهد زد.

برخی از کارشناسان تغذیه نیز معتقدند که شکلات تلخ، جریان خون سرخرگ ها را افزایش داده و خون به تمام نواحی بدن به راحتی جاری می شود که این موضوع در رابطه تاثیر خوبی می گذارد.

فلفل قرمز

هرچه تندتر، بهتر. فلفل تند قرمز متابولیسم فردرا افزایش داده و موجب ترشح اندورفین، افزایش ضربان قلب و عرق کردن فرد می شود. بدین ترتیب جریان خون به تمام نقاط مهم بدن فرستاده می شود. در نتیجه رابطه جنسی بهتری تجربه می شود.

چای سبز

چای سبز سرشار از ترکیبی به نام کاتچین (نوعی آنتی اکسیدان طبیعی) است که چربی شکمی را از بین می برد و توانایی کبد برای تبدیل آن چربی به انرژی را افزایش می دهد.

همچنین کاتچین جریان خون در اندام های مهم بخش پایین بدن را افزایش می دهد. از طرفی با از بین بردن رادیکال های آزادی که رگ های خونی را متورم و تخریب می کنند، توانایی رگ ها را در انتقال خون افزایش می دهد.

همچنین کاتچین موجب می شود سلول های رگ های خونی، اکسید نیتریک ترشح کنند و جریان خون را بهبود بخشند.

پستو

پستو نوعی سس ایتالیایی و حاوی سیر له شده، ریحان خرد شده و دانه کاج اروپایی است و با روغن زیتون، پنیر پارمیجانو و پنیر فیورساردو مخلوط می شود.

دانه کاج هم سرشار از روی است و همانطور که در بالا توضیح داده شد، روی، عملکرد رابطه جنسی را بهبود می بخشد.

زنجبیل

زنجبیل خوراکی دیگری است که با افزایش جریان خون و سالم نگهداشتن سرخرگ ها، زندگی جنسی فرد را بهبود می بخشد.

براساس تحقیقات، مشخص شده است که مصرف فقط یک قاشق چایخوری زنجبیل، چند بار در هفته، تمام فواید مفید زنجبیل به فرد را می رساند.

تخم کدو حلوایی

تخم های کدو حلوایی بهترین منابع اسیدهای آمینه به نام تریپتوفان هستند که در تولید سروتونین در مغز اثر بسیار زیادی دارند. این هورمون روحیه فرد را بالا برده و موجب داشتن رابطه جنسی خوشایندی می شود...

 

 

برای خواندن بخش دوم -افزایش میل جنسی با انواع خوراکی ها- اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: چای سبز، خواص زنجبیل، خواص اسفناج، شکلات تلخ، فلفل قرمز، تغذیه و افزایش میل جنسی، راه های بالا بردن میل جنسی، خواص پستو، تخم کدو حلوایی تعداد بازديد: 938 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز