Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 19:46

12
فروردین
قیمت مصوب تخم‌مرغ اعلام شد

قیمت مصوب تخم‌مرغ اعلام شد

سید فرزاد طلاکش اظهار داشت: روند صعودی قیمت تخم مرغ در مرغداری ها در ۲ماه گذشته ادامه داشته است و از طرفی مردم تخم مرغ فله را دانه ای ۲۵۰۰ و شانه ای ۷۰ هزار می فروشند و برخوردی با این گران فروشی نمیشود.

تسنیم نوشت: دبیر انجمن تخم مرغ شناسنامه دار با بیان اینکه قیمت هر عدد تخم مرغ فله ۱۴۵۰ تومان است گفت: به دلیل عدم درج قیمت روی محصول هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ فله ای تا ۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سید فرزاد طلاکش اظهار داشت: روند صعودی قیمت تخم مرغ در مرغداری ها در ۲ماه گذشته ادامه داشته است و  از طرفی مردم تخم مرغ فله را دانه ای ۲۵۰۰ و شانه ای ۷۰ هزار می فروشند و برخوردی با این گران فروشی نمیشود.

وی افزود: در این شرایط تولید کنندگان بسته بندی تخم مرغ در حال نابود شدن کامل هستند و مرتب مورد هجمه تعزیرات قرار میگیرند که مبادا تخم مرغ را از هر عدد ۱۹۰۰ تومان گرانتر بفروشند.

دبیر انجمن تخم مرغ شناسنامه دار ادامه داد: در ۴ماه گذشته به دلیل گرانی تخم مرغ از مبدا تولید باعث شده حداقل ۶۰ درصد کارگران مراکز بسته بندی تعدیل و بیکار شدند.
وی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر حتی یک کیلو تخم مرغ با نرخ مصوب از سوی اتحادیه میهن به شرکت های بسته بندی داده نشده است در حالیکه اگر نرخ مصوب مصرف کننده هر عدد تخم مرغ فله(۱۴۵۰ تومان) بر روی هر عدد آن پرینت می شد قیمت ها درب مرغداری
به صورت افسار گسیخته بالا نمیرفت.
طلاکش گفت: در صورتی که قیمت مصوب تخم مرغ روی آن درج شود آثار مثبت آن به مردم هم می رسد و افراد می‌توانند این محصول را با قیمت واقعی آن خریداری کنند.
وی افزود: دهک های پایین جامعه که قدرت خرید تخم مرغ به صورت شانه ای به قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار ندارند و مجبور هستند این محصول را صورت روزانه و دانه ای از مغازه با قیمت بالا خریداری کنند.
این مقام مسئول اظهار داشت: عدم درج قیمت مصرف کننده آسیب جدی به آنها وارد کرده است. بر اساس مصوبه تنظیم بازار محصولات کشاورزی مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ باید قیمت تخم مرغ فله روی آن درج شود در این صورت برخی از  مغازه داران متخلف نمی توانند به راحتی آن‌را گران بفروشند.

برچسب ها: تخم مرغ، مرغ، گرانی، تورم، قیمت تخم مرغ تعداد بازديد: 167 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز