Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 02:52

21
مهر
مهاجرت با روش اکسپرس انتری کانادا: سریع و تضمین شده

مهاجرت با روش اکسپرس انتری کانادا: سریع و تضمین شده

می‌دانید که امتیاز بندی اکسپرس انتری چیست و چطور کار می‌کند؟ اصلا می‌دانید که محاسبه امتیاز اکسپرس انتری چطور انجام می‌شود؟

آیا تا به حال در رابطه با برنامه اکسپرس انتری چیزی شنیده‌اید؟ می‌دانید که امتیاز بندی اکسپرس انتری چیست و چطور کار می‌کند؟ اصلا می‌دانید که محاسبه امتیاز اکسپرس انتری چطور انجام می‌شود؟

اگر در رابطه با این روش چیزی نشنیده‌اید یا تازه با این روش آشنا شده‌اید، بهتر است بدانید که این روش، سریع آسان و تضمین شده است. این روش یک روش خوب مهاجرتی است که اگر قصد مهاجرت کاری دارید می‌توانید کاملا روی آن حساب کنید. 

در این مقاله قرار است به شما بگوییم که اکسپرس انتری چیست، چرا روش آسانی برای مهاجرت است؟ چه افرادی می‌توانند از آن استفاده کنند و از چه طریقی می‌توان برای آن اقدام کرد.

اکسپرس انتری چیست؟

برای مهاجرت به کانادا روش های مختلفی وجود دارد که هرکس برحسب شرایطی که دارد می تواند یکی از این روش ها را انتخاب و به این کشور بی نظیر مهاجرت کند. یکی از روش هایی که این روزها مردم با استفاده از آن به کانادا مهاجرت می کنند اکسپرس اینتری کانادا است

اکسپرس انتری یک برنامه مهاجرت به کانادا است که از سال 2015 تا کنون بوجود آمده و مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

در این برنامه که به آن برنامه ورود سریع به کانادا نیز می‌گویند متقاضیان کار را بر اساس مولفه‌های مختلفی امتیازبندی می‌کنند.

متقاضیان در این سیستم دارای پروفایل هستند و بر اساس پروفایل‌های خود بررسی می‌شوند. اگر فردی مولفه‌های مثبت زیادی داشته باشد پروفایل قوی تری خواهد داشت و امتیاز بیشتری خواهد گرفت.

هدف از تبیین این برنامه این است که نیروهای با مهارت بالاتر جذب بازار کار کانادا شوند. کانادا با این کار، فرصت‌های شغلی را در اختیار متقاضیانی قرار می‌دهد که بیشتر برای آن مناسب‌اند.

چه متقاضیان و چه دولت کانادا از این برنامه مهاجرتی سود می‌برند. کانادا ماهرترین ها را جذب می‌کند و ماهرترین‌ها هم بدون دردسر و با سرعت بیشتر به هدف خود یعنی مهاجرت به کانادا دست پیدا خواهند کرد.

چرا اکسپرس انتری روشی آسان برای مهاجرت است؟

اکسپرس انتری یک برنامه واضح و روشن است. به راحتی می‌توان برای آن اقدام کرد. نیاز نیست که فرایندهای طاقت‌فرسای سایر روش‌ها را طی کنید و مدت زمان زیادی را منتظر باشید که با درخواست شما موافقت شود.

در این برنامه شما براساس وضعیت خود، امتیاز خواهید گرفت. سن، وضعیت تاهل، میزان تحصیلات، پیشنهاد شغلی، میزان انعطاف پذیری، سطح مهارت زبانی و ... در میزان این امتیاز تاثیر دارند.

مزایای اکسپرس انتری

نکته مثبت دیگر در رابطه با این برنامه این است که به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که می‌توانید به کانادا مهاجرت کنید یا خیر. با یک حساب سر انگشتی و محاسبه امتیاز اکسپرس انتری متوجه میزان شانس موفقیت خود خواهید شد. امتیاز شما اگر از حداقل امتیاز بیشتر باشد، این شانس موفقیت برای شما وجود دارد و در نتیجه می‌توانید اقدام به شروع کارهای مهاجرتی خود کنید.

همچنین محاسبه امتیاز اکسپرس انتری به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهتر و بهتر شوید. اگر حداقل امتیاز را نگیرید می‌توانید بفهمید که چطور می‌توانید امتیازهای خود را افزایش دهید. با توجه به مولفه‌هایی که دولت کانادا برای امتیاز دهی تایین کرده است، واضح است که چه چیزهایی برای آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است. در نتیجه می‌توانید با تقویت خود در زمینه‌ی این مولفه‌ها امتیاز خود را بالاتر ببرید.

به عقیده خیلی از افراد امتیاز بندی اکسپرس انتری موجب تسهیل فرایند مهاجرت شده است و از اقدامات بیهوده جلوگیری کرده است.

چطور می‌توان به واسطه اکسپرس انتری به کانادا مهاجرت کرد؟

برای اینکه از طریق اکسپرس انتری اقدام به مهاجرت کنید بهتر است مراحل زیر را طی کنید:

  • در ابتدا بررسی کنید که واجد شرایط شرکت در اکسپرس انتری هستید یا خیر.
  • بررسی کنید که شغل و سابقه کاری شما در لیست ناک کانادا موجود باشد. یعنی اینکه مطمئن شوید کانادا به نیروی کاری مثل شما نیاز دارد.
  • در اکسپرس انتری ثبت نام کنید.
  • بعد از آن یک پروفایل در اکسپرس انتری بسازید.
  • بعد از ساخت پروفایل، شما امتیاز بندی خواهید شد و نمره‌ای تا 1200 امتیاز خواهید گرفت.
  • با توجه به امتیازی که دریافت کرده‌اید بین سایر متقاضیان رتبه بندی خواهید شد.
  • اگر پروفایل شما امتیاز بالایی نداشته باشد و مورد قبول نباشد بعد از 12 ماه منقضی می‌شود.
  • بعد از 12 ماه می‌توانید مجددا پروفایل جدید بسازید.

چه کسانی می‌توانند از اکسپرس انتری استفاده کنند؟

برنامه اکسپرس انتری کانادا دارای 4 برنامه است. هر فردی که بخواهد اکسپرس انتری کانادا را دریافت کند، باید یکی از این 4 برنامه شامل حال او شود. هر کدام از این برنامه ها ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارند. این برنامه‌ها عبارت‌اند از:

  • Federal Skilled Worker Class یا برنامه نیروی کار متخصص فدرال یا اسکیل ورکر
  • Federal Skilled Trades Program یا برنامه نیروی متخصص فنی فدرال یا اکسیل ترید
  • Canadian Experience Class یا برنامه تجربه کار کانادایی
  • (Provincial Nominee Programs (PNP یا برنامه مهاجرت استانی کانادا

بررسی ویژگی‌ها و شرایط هر کدام از برنامه‌های فوق به شما کمک می‌کند که بدانید می‌توانید از اکسپرس انتری استفاده کنید یا خیر.

قبل از اقدام با روش اکسپرس انتری کانادا چه کارهایی باید انجام دهیم؟

اقدام کردن برای مهاجرت از طریق اکسپرس انتری گرچه شفاف و واضح است ولی پیچ و خم های خاص خودش را دارد. خیلی از افراد، به اشتباه برنامه نامناسبی را برای خود انتخاب می‌کنند. برخی با پروفایل اشتباه با یک امتیاز کم مواجه می‌شوند و برخی نیز به خیال اینکه این برنامه شامل حال آنها نمی‌شود هیچ وقت برای آن اقدام نمی‌کنند.

بهتر است قبل اقدام با یک مشاور مهاجرتی مشورت کنید و از یک وکیل خبره درباره اینکه چه کاری انجام دهید و از چه مسیری آن را به نتیجه برسانید کمک بخواهید. وکلای مهاجرتی با تجربه و اطلاعات بالایی که در رابطه با امتیازبندی اکسپرس انتری دارند می‌توانند به شما کمک کنند تا امتیاز خود را برآورد کنید و بدانید که چه برنامه‌ای برای شما مناسب است. آنها در طی مسیر به شما کمک می‌کنند تا با انجام اقدامات درست به نتیجه دلخواه برسید.

درصد موفقیت افرادی که با کمک یک وکیل مهاجرتی برای مهاجرت اقدام می‌کنند بسیار بیشتر است تا افرادی که بدون کمک می‌خواهند مسیر مهاجرت خود را طی کنند.

کلام آخر

اگر به فکر یک روش سریع برای مهاجرت هستید می‌توانید روی اکسپرس انتری حساب کنید. اگر بتوانید پروفایل قوی بسازید و در برنامه مناسبی شرکت کنید خیلی سریع به هدف خود خواهید رسید و با درخواست شما موافقت خواهد شد؛ وگرنه باید مسیر را دوباره از نو طی کنید. بهتر است در این زمینه از یک مشاور مهاجرتی کمک بگیرید.

برچسب ها: کانادا، مهاجرت، رپورتاژ آگهی تعداد بازديد: 228 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز