Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 22:41

27
اسفند
در این تست میزان استرس خود را بسنجید

در این تست میزان استرس خود را بسنجید

افراد در طول روز دچار استرس از سوی فعالیت های روز مره خود می شوند که در این گزارش می توان میزان استرس خود را سنجید.

به گزارش سایت طلا : اگر می خواهید بدانید چقدر استرس دارید و چقدر نیاز به آرامش ذهنی دارید، می توانید با این تست روانشناسی ساعت متوجه شوید. یک ساعت را انتخاب کنید!

در این تست میزان استرس خود را بسنجید

یک

شما می‌توانید عواملی را که به شما استرس می‌دهند، از قبل حس کنید، اما این فقط اندکی به شما آرامش می‌دهد، زیرا هنوز نسبت به مشکلاتی که در درونتان رشد می‌کنند، احساس اضطراب می‌کنید. پس سعی کنید از قبل برنامه ریزی کنید، اما به خودتان فشار نیاورید!

دو

شما فردی نیستید که به راحتی دچار استرس شوید، می‌توانید با تمرکز بر چیز‌های مثبت اطراف خود و درخواست کمک از خانواده و دوستان، اضطراب را کنترل کنید. با این حال، خطرات احتمالی را دست کم نگیرید.

سه

سطح استرس شما متوسط ​​است، زیرا می‌توانید با تقسیم کردن آن‌ها به فعالیت‌های کوچکتر و ساده تر، با مشکلات کنار بیایید. انجام برخی کار‌ها مضطربتان می‌کند. می‌توانید چند دقیقه انجام کار را متوقف کنید و روی نفس کشیدنتان تمرکز کنید و ذهنتان را آزاد کنید.

بیشتربخوانید:

تاثیر تغذیه بر اعصاب و روان

 

 

 

 

چهار

شما کمترین استرس را نسبت به همه دارید. شانس شما در خوش بینی و اعتماد به نفس بالایی هست که دارید. شما از چالش‌ها نمی‌ترسید و آن‌ها را در عوض راهی برای آزمایش خود می‌بینید و شکست را نیز به عنوان بخش اجتناب ناپذیر بازی زندگی می‌پذیرید.

پنج

سطح استرس بسیار بالایی دارید، زیرا هر اتفاقی حتی خوشایند باعث اضطراب و افکار منفی در شما می‌شود. از اینکه مردم را ناامید کنید و در حد وظایف خود نباشید می‌ترسید، اما باید بیشتر به فکر رفاه و آرامش ذهنی خود باشید.

شش

شما فردی هستید که استرس بسیار کمی دارید، زیرا درگیر موقعیت‌هایی نمی‌شوید که از نظر روحی شما را دچار مشکل کند. این توانایی را دارید که مشکلاتتان را در همان جایی که هستند رها کنید و به سمت خانه بروید تا استراحت کنید و بعد برای حل آن‌ها راه حلی پیدا کنید.

بیشتربخوانید:

استرس می تواند به مراکز حرکتی مغز آسیب برساند

برچسب ها: استرس، افسردگی، اضطراب، تست روانشناسی، شخصیت شناسی تعداد بازديد: 417 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز