Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 10:43

19
دی
۲ فوتی و شناسایی ۱۳۵ بیمار جدید کرونا در کشور

۲ فوتی و شناسایی ۱۳۵ بیمار جدید کرونا در کشور

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته ۱۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه دو نفر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۴ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۶۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۱۰ نفر رسید.

در عین حال خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۴۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۵۴ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۹۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۷۳۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۴۸۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۷۹۳ نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۱۷ دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته ۱۷ هزار و ۷۵۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

بر اساس نقشه رنگ‌بندی کشور نیز در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب ها: واکسیناسیون، ویروس کرونا، داروی کرونا، آمار کرونا، مرگ و میر، سویه اومیکرون، موج هشتم کرونا تعداد بازديد: 72 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز