Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 12:10

26
اسفند
پاسخ به سوالات مهم کرونا توسط فوق تخصص

پاسخ به سوالات مهم کرونا توسط فوق تخصص

یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی به سه پرسش رایج در خصوص کرونا پاسخ داد که در این مطلب پاسخ های وی را بیان می کنیم

به گزارش میزان : مسعود مردانی در واکنش به تصمیم ستاد کرونا در خصوص تزریق دو دز واکسن برای انجام سفرهای نوروزی و همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تزریق دو دز واکسن برای سفر کافی است گفت: اگر فردی دو دز واکسن تزریق کرده باشد و نوبت تزریق دز سوم نرسیده باشد منعی وجود ندارد، اما به طور کلی فردی که دو دز واکسن دریافت کرده است واکسینه کامل محسوب نمی‌شود و احتمال ابتلا برایش وجود دارد و احتمالا این مصوبه برای افرادی است که هنوز زمان تزریق دز سوم واکسنشان فرا نرسیده است.


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رابطه با تزریق دز چهارم واکسن کرونا اظهار کرد: تزریق دز چهارم در جلسه ستاد کرونا مطرح شده و هنوز در کشور ما به تصویب نرسیده است و احتمال انجام این کار بعد از عید آن هم برای افرادی که دچار نقص ایمنی و بیماری‌هایی نظیر لوسمی، لنفوم و… هستند و شیمی درمانی و رادیو تراپی می‌شوند و همچنین اشخاصی که پیوند اعضا انجام داده اند، توصیه می‌شود.

فوق بیماری‌های عفونی آیا می‌توانیم در سال جدید با کرونا خدا حافظی کنیم توضیح داد: اگر خدا بخواهد این امر امکان پذیر است و ما هم امیدواریم چنین اتفاقی رخ دهد، اما این موضوع به وضعیت دنیا در رابطه با شیوع کووید هم بستگی دارد.

بیشتربخوانید:

خط شروع پیک هفتم کرونا بعد از نوروز

مخاطرات اُمیکرون برای واکسن‌نزده‌ها

برچسب ها: واکسیناسیون، سفرهای نوروزی، ویروس کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا، مسعود مردانی تعداد بازديد: 204 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز