Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 17:44

23
شهریور
تزریق واکسن بدون محدودیت سنی تکذیب شد

تزریق واکسن بدون محدودیت سنی تکذیب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شمیرانات در خصوص شایعاتی مبنی بر تزریق واکسن کرونا در برخی مراکز واکسیناسیون، بدون ثبت‌نام و محدودیت سنی که امروز در فضای مجازی منتشر شد، ضمن ارایه توضیحاتی، این شایعات را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر ایمان عموزاده با اشاره به حضور موج گسترده‌ای از جمعیت در برخی مراکز واکسیناسیون تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شمیرانات برای تزریق واکسن بدون محدودیت سنی و بدون ثبت نام، اظهار داشت: صبح امروز افرادی در بستر فضای مجازی مطالبی مبنی بر تزریق واکسن کرونا در برخی مراکز بدون رعایت شرط سنی و ضوابط قانونی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، منتشر کردند که به دنبال آن شاهد حجم بالای مراجعات به این مراکز بودیم.

وی ادامه داد: تمام مراکز واکسیناسیون مورد تایید، منطبق با دستورالعمل ها و مصوبات وزارت بهداشت اقدام به ارایه خدمت می کنند و خارج از این موازین اقدامی صورت نمی‌گیرد.

عموزاده افزود: مردم بر اساس اطلاعیه های وزارت بهداشت و اعلام گروه های سنی و مشاغل از سوی رسانه های معتبر اقدام به ثبت نام کرده و بعد از دریافت پیامک، به مراکز تعیین شده مراجعه کنند تا تزریق واکسن با رعایت کرامت انسانی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: به دنبال بروز یک رفتار غیرحرفه‌ای در فضای مجازی، تعداد زیادی از شهروندان سرگردان شده و بنده به نوبه خودم از تمام افرادی که ناخواسته درگیر این موج ناشی از شایعه شدند، عذرخواهی می کنم.

برچسب ها: واکسیناسیون، واکسن، ویروس کرونا تعداد بازديد: 253 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز