Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 01:01

8
تیر
آخرین آمار کرونا در ایران؛ افزایش جزئی شمار بهبودیافتگان

آخرین آمار کرونا در ایران؛ افزایش جزئی شمار بهبودیافتگان

تا کنون ۲ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۲۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (سه شنبه، ۸ تیر) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۷۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۷۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۸۰۹ نفر رسید. متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۴۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۴ هزار و ۱۲۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۲۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳ هزار و ۱۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۸۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۴ میلیون و ۴۲۶ هزار و ۹۰۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۴۸۱ هزار و ۱۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند. براین اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۹۰۷ هزار ۹۱۴ دُز رسید.

آخرین آمار کرونا در ایران

 

برچسب ها: ویروس کرونا، کووید19، مرگ و میر، آمار کرونایی تعداد بازديد: 266 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز