Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 01:49

3
اسفند
‎ بیمه‌ای که تکمیل نیست!

‎ بیمه‌ای که تکمیل نیست!

همه مردم با بیمه تأمین اجتماعی و خدماتی که ارائه می‌شود، کم و بیش آشنا هستند. در صنعت بیمه به بیمه تأمین اجتماعی و بیمه‌های دیگر مانند سلامت ایرانیان، خدمات درمانی و... به اصطلاح بیمه‌گر پایه گفته می‌شود.

به قلم : ‎ ‎محمد خادمي

 

 تحریریه زندگی آنلاین : همه مردم با بیمه تأمین اجتماعی و خدماتی که ارائه می‌شود، کم و بیش آشنا هستند. در صنعت بیمه به بیمه تأمین اجتماعی و بیمه‌های دیگر مانند سلامت ایرانیان، خدمات درمانی و... به اصطلاح بیمه‌گر پایه گفته می‌شود. ‎به‌طورکلی یکی از خدماتی که بیمه‌های پایه به بیمه‌شدگان خود ارائه می‌کنند، خدمات درمانی از جمله، ویزیت، دارو، آزمایش‌ها و...است. اما متأسفانه این خدمات درمانی محدود هستند، همچنین همان‌طور که میدانید این روزها هزینه‌های درمانی افزایش پیدا کرده است، به همین دلیل تنها داشتن بیمه پایه برای پرداخت هزینه‌های درمانی کافی نیست و بیمه‌شده تأمین اجتماعی بخش زیادی از هزینه‌های درمانی را خودش باید بپردازد. ‎بیمه درمان تکمیلی راه‌حلی است که بیمه‌شده با استفاده از آن و با حق بیمه‌ای نه‌چندان زیاد، پرداخت حدود 70 تا 90 درصد هزینه‌های درمانی خود را به شرکت‌های بیمه منتقل می‌کند و تنها 10 تا 30 درصد آن را خودش باید بپردازد.‎بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی یکی از مشتریان بیمه تکمیلی هستند، این افراد به دلیل افزایش سن و از سوی دیگر به دلیل کاهش پرداخت مستمری که دریافت می‌کنند نیازمند بیمه تکمیلی هستند تا در زمان بیماری بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های درمانی‌شان را بیمه پرداخت کند و با مشکل اقتصادی در زمان بیماری مواجه نشوند؛ اما در این بین بسیاری از بیمه‌شدگان تکمیلی بازنشسته گله‌مندی‌هایی از خدمات‌دهی این بیمه تکمیلی دارند، پای درد دل تعدادی از این بازنشستگان تأمین اجتماعی نشسته‌ایم.

برچسب ها: بیمه، سالمندان، بیمه تامین اجتماعی تعداد بازديد: 189 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز