Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 03:45

22
مهر
شمار قربانیان کرونا در کشور از ۲۹ هزار تن گذشت؛۲۵۴ تن دیگر جان باختند

شمار قربانیان کرونا در کشور از ۲۹ هزار تن گذشت؛۲۵۴ تن دیگر جان باختند

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۴۱۰۸ مورد جدید کووید - ۱۹ در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۴ تن از هموطنان به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۲ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۰۸ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۹ هزار و ۷۰ نفر رسید.

به گفته لاری، خوشبختانه تا کنون ۴۱۱ هزار و ۸۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: ۴۵۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین گفت: تا کنون چهار میلیون و ۳۶۹ هزار و ۶۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری در توضیح استانهای در وضعیت قرمز بیماری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی درباره استانهای در شرایط هشدار بیماری نیز گفت: استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

برچسب ها: ویروس کرونا، کووید19، جان باختگان کرونا، استان های قرمز، سیما سادات لاری، آمار کرونا در ایران تعداد بازديد: 230 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز