Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:34

16
اردیبهشت
افرادی با گروه خونی B چه خصوصیاتی دارند؟

افرادی با گروه خونی B چه خصوصیاتی دارند؟

گروه خونی O و گروه خونی A ظاهرا در دو جهت مخالف قرار دارند، در حالیکه گروه خونی B با هیچکدام از این گروه‌ها مخالفتی نداشته و در برابر برخورد با حوادث می‌تواند بلافاصله تغییر وضع دهند.

این گروه خونی در زمانی تکامل یافت که انسان‌ها بیشتر سفر می‌کردند و حاصل مهاجرت انسان‌ها به مناطق شمالی و سردسیر و سخت‌تر از نظر زندگی بوده است ،گروه خونی B با طبع بلغم در طب سنتی مطابقت دارد و معادل عنصر آب می‌باشد. انعطاف پذیر و سازشکار هستند و حساسیت کمی دارند.

هیچ گروه خونی دیگری به اندازه B مظهر میانه روی نیست. اگر گروه خونی شما B است، باید بدانید که به طور کلی طبعی قویتر و سالم‌تر دارید و بسیار واقع بین و عملگرا هستید.

گروه خونی O و گروه خونی A ظاهرا در دو جهت مخالف قرار دارند، در حالیکه گروه خونی B با هیچکدام از این گروه‌ها مخالفتی نداشته و در برابر برخورد با حوادث می‌تواند بلافاصله تغییر وضع داده و خود را با شرایط زمان و مکان هم آهنگ کند. این سخن به آن معنا نیست که در فکر خود پابرجا نیستند، بلکه منظور آن است که می‌توانند با هر تغییری هماهنگ شده و خود را از برخورد با مشکلات در امان نگه دارند.

این افراد در بعضی از خواص و ویژگی‌ها شبیه گروه خونی O می‌باشند، ولی در شرایط خاص قادرند راه خود را جدا و مستقل از این شباهت کنند و برای خود مسیر دیگری انتخاب کنند. به بیان دیگر این افراد با تکامل تدریجی این توان را یافته اند که قادرند بهترین راه را برای خویش انتخاب کنند.

افرادی با گروه خونی B، مستقل هستند و تمایل به حفظ تعادل دارند. آن‌ها مانند افراد با گروه خونی A متفکرند و مانند افراد گروه خونی گروه خونی O جاه طلبند. آن‌ها همدل هستند و به راحتی نقطه نظرات دیگران را درک می‌کنند. با این حال اغلب در به چالش کشیدن یا مقابله با دیگران مرددند. آنان مانند آفتاب پرست انعطاف پذیرند و می‌توانند دوستان خوبی باشند.

جمعیت دارندگان این گروه خونی زیاد نیست، اما می‌توانیم آن‌ها را در دسته جالب‌ترین آدم‌های روی زمین جا دهیم.

این افراد به شدت رک و صریح الهجه هستند و دوست دارند زود سر اصل مطلب بروند. آن‌ها کار زیادی با ساختار‌های پیچیده اجتماعی ندارند و زیاد هم در قید و بند آداب و تشریفات نیستند. به قوانین اهمیت زیادی نمی‌دهند و گر چه این ویژگی یکی از خصوصیات منفی آنهاست، اما باعث می‌شود این افراد در خلاقیت و نوآوری و پدید آوردن راه‌ها و رسم‌های تازه، همیشه در صف اول باشند. آن‌ها از بیان ایده‌های جدید نمی‌هراسند.

بی قید و بند هستند و افرادی انعطاف پذیر و سازشکار به شمار می‌روند. این افراد تیزهوش هستند، اما هرگز نمی‌توانید آن‌ها را کنترل و وادارشان کنید که منظم شوند. آن‌ها به راحتی از دیگران دستور نمی‌گیرند و علاقه‌مند به داشتن راه مخصوص به خود هستند. معمولا جزو بهترین افراد تیم می‌شوند. خود کفا، خلاق و مبتکر بوده، اغلب کار‌ها را با روش‌های خودشان انجام می‌دهند و بین کار و تفریح نمی‌توانند مرزی قائل شوند. این افراد تمایل زیادی به یک شغل مادام العمر ندارند و در اوج تکبر، آسان گیر هستند.

افرادی هدف گرا با ذهن قوی، پرانرژی و جدی در راه رسیدن به هدف هستند. پشتکار زیادی دارند و از انجام کاری به مدت طولانی خسته و دلزده نمی‌شوند. آن‌ها کاری را شروع می‌کنند و آن را ادامه می‌دهند، تا زمانی که تکمیل شود، ضمن این که آن را به خوبی تکمیل می‌کنند. افرادی تکرو و مستقل هستند و راه خود را در زندگی پیدا می‌کنند. آن‌ها به مسائل علمی و اکتشافات علاقه فراوانی دارند. رازدار خوبی نیستند و نمی‌شود اسرار و کار‌های محرمانه را با آن‌ها در میان گذاشت. این افراد شایسته روزنامه نگاری و نویسندگی، هنر و کار‌های فکری هستند و می‌توانند مجری یک برنامه تلویزیونی، یک بازیکن گلف یا آرایشگر خوبی باشند.

افراد گروه خونی B آشپز‌های خارق العاده‌ای هستند و به شکم شان بیش از حد اهمیت می‌دهند. آن‌ها علاقه‌ای به زرق و برق ندارند و زندگی را راحت‌تر از دیگران می‌بینند و از کار‌های رقابتی خوششان نمی‌آید. از مورد انتقاد قرار گرفتن ترسی ندارند. فراموش کار هستند و به راحتی می‌توانند خاطرات گذشته را فراموش کنند. چنین افرادی می‌توانند به راحتی و با سخنانشان شما را شیفته خود کرده و به یک عشق ماجراجویانه دعوت تان کنند. اما یادتان نرود که آن‌ها می‌توانند به راحتی بی وفایی کنند، گاهی هم افرادی تنبل و حتی دمدمی مزاج می‌شوند.

افرادی خوش بین، فعال، مهربان، پرسروصدا و در عین حال خودپسند و خودبین هستند. شخصیت‌هایی ماجراجو و دلیر دارند. موجوداتی اجتماعی و علاقه‌مند به مهمان داری هستند. علاقه به حفظ روابط هستند و خودشان در این زمینه تلاش می‌کنند.

افراد این گروه دارای تعادل چشمگیر و هماهنگی اعمال بدن هستند و بین جسم و روح آنان هماهنگی خاصی وجود دارد. آن‌ها صلح طلبند و دارای ثبات روانی مناسب هستند. از خواص گروه خونی B داشتن زندگی منظم و آرام است. کسانی که گروه خونی B دارند، بشاش و خوشرو، اما با رفتار‌هایی نامتعارف هستند که به فردگرایی و خودخواهی تمایل دارند.
جالب است بدانید ۳۰ تا ۴۰ درصد میلیونر‌ها و ثروتمندان جهان و بسیاری از مدیران و اشخاص در سطوح بالا دارای گروه خونی B هستند.

اعضای این گروه خونی، سهم زیادی در میان ورزش‌هایی دارند که نیاز به تمرکز زیاد دارد. آن‌ها در جنگ هم می‌توانند فرماند هانی خلاق باشند و کسانی مثل ناپلئون بناپارت، مارشال رومل و ژولیوس سزار همگی از صاحبان این گروه خونی بوده اند.

ورزش‌ها

از آنجایی که در این گروه میانه روی حرف اول را می‌زند، تلفیقی از ورزش‌های کاهش دهنده استرس مانند یوگا و همچنین ورزش‌های هوازی مانند شنا و ایروبیک برای آنان مناسب است. ورزش برای آن‌ها مانند گروه خونی O حیاتی نیست، ولی ورزش در حد اعتدال، به آنان برای تخلیه استرس‌ها و همچنین بالا بردن تمرکز ذهن کمک می‌کند. ۳۰ دقیقه ورزش ایروبیک در صبح، به علاوه ورزشی مانند شنا، یوگا، بدنسازی، تای چی یا پیاده روی، به طور منظم به آنان توصیه می‌شود. معمولا استعداد چاق شدن دارند.
اعضای این گروه خونی، سهم زیادی در میان ورزش‌هایی که نیاز به تمرکز زیاد دارد، دارند. تعداد زیادی از موفق‌ترین گلف بازان جهان دارای گروه خونی B هستند.

رژیم غذایی

از آنجایی که گروه خونی B در زمانی تکامل یافت که انسان‌ها بیشتر سفر می‌کردند، و بنابراین گوشت، سبزیجات و غلات به شیوه‌ای متعادل‌تر مصرف می‌شدند، رژیم غذایی این افراد خوشبختانه وسیع و گسترده است. برای این افراد رژیم غذایی ترکیبی از رژیم گروه خونی O و گروه خونی A مناسب است. یعنی از هر چیزی می‌توانند کمی بخورند و این گروه به طور کلی خوش شانس‌تر هستند، چون راحت‌تر می‌توانند وزن از دست بدهند.

این افراد باید یک رژیم غذایی متعادل داشته باشند که شامل میوه‌ها و سبزیجات، غلات، غذا‌های دریایی، فرآورده‌های لبنی و گوشت است و از خوردن غذا‌های فرآوری شده باید خودداری کنند. ماهی و لبنیات بیش از سایرین با آنان سازگار است. بسیاری از این گروه تمایل به ناخنک زدن و خرده خواری دارند.

بیماری‌ها

افراد با گروه خونی B با استفاده از خلاقیت ذاتی و تشخیص مناسب محیط در مقابل استرس‌ها مقاومت می‌کنند، این افراد قادرند در برابر بسیاری از بیماری‌های شایع مقاومت و پایداری نمایند که بیماری‌های قلبی و سرطان از مهمترین آن‌ها است. البته سیستم دفاعی افراد این گروه در برابر بعضی از بیماری‌ها مثل M.S و یا عارضه خستگی مزمن ضعیف و حساس است.

در این افراد انرژی‌های مختلفی که در بدن آن‌ها وجود دارد با هم همساز و موازی و موافق می‌باشند و به همین جهت نیز این افراد در مقابل بیماری‌ها مقاومت بیشتری نشان می‌دهند و کمتر از سایر گروه‌ها بیمار می‌شوند.

افراد گروه خونی B حتی اگر بیماری‌های قلبی و سرطانی هم بگیرند، باز هم عمر بیشتری می‌توانند داشته باشند.

 

منبع:تابناک

برچسب ها: یوگا، ورزش های هوازی، گروه خونی، رژیم غذایی گروه خونی B، گروه خونی B، خصوصیات اخلاقی افراد، رژیم گروه خونی O، طبع گروه خونی B تعداد بازديد: 449 تعداد نظرات: 1

نظرات

  • خیلی مطالبش در مورد گروه B درست می گفت فقط در جایی گفتش ک آشپز خوبی هستید . باید گفت خیر چند بار ک پیش مامان رفتم و بهش سر زدم دعوامون سر آشپزی بود . ایراد می گرفت که پیاز داغ بلد نیستی درست کنی و اونا رو سوزوندی پیاز داغ منو کنار گذاشت و در ظرف دیگه خیلی پیاز داغ طلایی و قشنگی درست کرد ... حوصله می خواد و دقت ...حوصله ک من فکرررم مشغوله و فقط خدا می دونه . دقت ندارررم . یا می گفت چطوررر تا حالا یاد نگرفتی کتلت درست کنی دختر !!! در مورد بیماری درست می گه شاید چهل سال می شد ک دکتر نرفتم جز دندانپزشکی و چند مورد خیلی کوچک .دختر و پسرم خیلی ب غذاهام ایراد می گرفتن ...دخترم نزدیکم می نشست و می گفت سبزی قورمه سبزی رو سرخ نشده نریز تو دیگ باید یکساعت سرخ بشه وقت می گرفت و بعد از یکساعت می گفت حالا بریز تو دیگ ...و بنده خدا پدرشون هیچی نمی گه بیچاره امروز هم پلوم شفته شد ولی با کمی ماجرا ک براش از این ور و انور گفتم فرصت بهش ندادم زبون باز کنه و بروم بیاره ...بخیر گذشت و پلو هم تمام شد .

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز