Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 14:32

2
مرداد
روش های طبیعی رفع چین و چروک اطراف لب و خط لبخند (2)

روش های طبیعی رفع چین و چروک اطراف لب و خط لبخند (2)

در این مقاله نیز با روش تهیه انواع دیگری از ماسک‌های خانگی برای از بین بردن چین و چروک نواحی اطراف لب و دهان آشنا می‌شوید. با صرف کمی وقت می‌توانید به نتیجه دلخواه برسید.

6- زردچوبه و آب نیشکر

با استفاده از پودر زردچوبه و آب نیشکر خمیر یکدستی آماده کنید و آن را روی چروک اطراف دهان و خطوط لبخند بمالید. این ترکیب معجونی عالی برای از بین بردن این خطوط است.

7- روغن ویتامین E

ویتامین E برای درمان چروک های پوست صورت و خطوط ظریف اطراف دهان بسیار عالی و مناسب است. 

اندکی روغن ویتامین E اطراف دهان تان بمالید و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه باقی بماند و سپس با آب گرم صورت تان را بشویید، پس از مدتی استفاده، چروک های ظریف از بین می روند.

8- سیب و آناناس

گذاشتن ماسک آب آناناس سبز و سیب روی صورت، هر روز و به مدت 10 تا 15 دقیقه، درمانی عالی برای برطرف کردن چروک های عمیق اطراف دهان و خطوط لبخند است.

9- انگور و عسل

ترکیبی از روغن دانه انگور، عسل، ماست و چای سبز آماده کنید و به مدت 20 دقیقه روی صورت تان بگذارید. پس از مدتی تاثیر بی نظیر آن را مشاهده خواهید کرد.

10- آرد نخود

کمی عسل، آرد نخود، روغن زیتون و خامه شیر را با هم مخلوط کرده و ماسک  خوبی برای صورت تان آماده کنید. این ماسک می تواند خطوط ایجاد شده اطراف لب و یا خطوط ناشی از سیگار کشیدن را محو کند.

ترکیب را به این خطوط بمالید و اجازه دهید 10 دقیقه باقی بماند و سپس صورت تان را بشویید.

11- آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا، عامل بسیار موثری در مرطوب نگهداشتن پوست است و می تواند خطوط ظریف را از بین ببرد.

ژل آلوئه ورا را از برگ های آن جدا کرده و به آرامی به روی صورت تان بمالید. همچنین می توانید از این ژل اطراف چروک های چشم تان بمالید و از چروک زیر چشم که به شکل پنجه عقابی است، بکاهید.

12- دارچین

برای کم کردن از چروک های اطراف دهان و یا لب ها، کمی دارچین را با یکی از روغن های نارگیل، جوجوبا و یا ویتامین E مخلوط کنید. سپس ماسک آماده شده را به اطراف دهان به آرامی ماساژ دهید. به مرور چروک ها از بین می روند.

13- پاپایا

میوه پاپایا هم برای برطرف کردن خطوط اطراف دهان و لبخند موثر است. خمیری از این میوه آماده کنید و آن را به مدت 15 دقیقه روی پوست اطراف دهان تان بگذارید و سپس صورت تان را بشویید. پس از مدتی، چروک های ریز و خطوط خنده محو می شوند.

14- آب کلم

آب کلم که درمان خانگی قدیمی برای برطرف کردن چروک های روی صورت می باشد. آب کلم را باید اطراف دهان و روی چروک های پوست بمالید و سپس با آب گرم بشویید.

اعتقاد بر این است که آب کلم می تواند ماهیچه ها را محکم کرده و از شل و چروک شدن پوست اطراف دهان جلوگیری کند.

درامن های خانگی در عین حال که در دسترس همه قرار دارند، نسبت به داروهای شیمیایی و روش های دیگر جوان سازی پوست، بر خطر هستند.

فقط باید یادتان باشد که پوست تان را همیشه مرطوب نگهدارید و پس از استفاده از هر ماسک و شستن صورت تان، مرطوب کننده، استفاده کنید.

 

برچسب ها: ماسک زیبایی، مراقبت از پوست، ماسک پوست، چروک صورت، چروک اطراف دهان، چروک اطراف لب، درمان خانگی چروک تعداد بازديد: 1416 تعداد نظرات: 2

نظرات

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز