Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 19:55

26
آبان
یحیی لباس رزم پوشید

یحیی لباس رزم پوشید

در شرایطی که بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس از یحیی خواستار جدایی از این تیم شدند سرمربی پرسپولیس امروز در تمرین پا به توپ شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس که پس از شکست این تیم مقابل سپاهان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته روزهای سختی را سپری می‌کند.

سرمربی سرخپوشان تهرانی که به تازگی و در پایان فصل فوتبالی گذشته با کسب دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی کاپ سوپرجام را هم از آن باشگاه پرسپولیس کرده پس از کسب ۴ نتیجه ضعیف - ۳ تساوی مقابل ملوان، پیکان و استقلال تاجیکستان و شکست مقابل سپاهان - به شدت مورد انتقاد هواداران و بخشی از پیشکسوتان قرار گرفت.

گل محمدی امروز و در آغاز دور جدید تمرینات پرسپولیس پس از وقفه کوتاه مدت شخصاً با پوشیدن کاور تمرینی ظاهرا لباس رزم پوشید و به جمع بازیکنان رفت تا ضمن به رخ کشیدن آمادگی جسمانی اش در تقابل با انتقادات اخیر به انجام فوتبال با بازیکنان تیم پرداخت.

لازم به ذکر است؛ سرمربی پرسپولیس این روزها تیمش را برای دیدار حساس مقابل النصر عربستان در تاریخ ششم آذر ماه آماده می‌کند.

عکس| یحیی لباس رزم پوشید

 

برچسب ها: پرسپولیس، یحیی گل محمدی تعداد بازديد: 62 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز