Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 19:22

6
شهریور
بعد از ۲۰۶ و ۲۰۷ حالا ۲۰۸ را ببینید+ عکس

بعد از ۲۰۶ و ۲۰۷ حالا ۲۰۸ را ببینید+ عکس

پکیج شیک و کوچک فرانسوی که ذائقه شهری و ظاهری اسپورت را القا می کند. رنگ‌های شگفت‌انگیز در دسترس، رانندگی آسان و حتی پارک کردن آسان‌تر، فضای داخلی هوشمند و صفحه‌نمایش دیجیتالی همگی از ویژگی های این سری از پژو هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در میان همه خودرو های پژو، 208 یکی از محبوب ترین پژوهای تولید شده تا کنون است. نکته مهم این است که قابلیت های پژو در حال افزایش است. به لطف طراحی متمایز، این خودرو عالی به نظر می‌رسد، و فضای داخلی آن همان اندازه جذاب است.

همچنین با تجهیزات استاندارد زیادی عرضه می‌شود. و همچنین یک نسخه الکتریکی (به نام e-۲۰۸) دارد که یکی از بهترین خودروهای الکتریکی موجود به هر قیمتی است. نسخه e-۲۰۸ حتی توانایی رقابت با فیات ۵۰۰e به عنوان بهترین خودرو الکتریکی را دارد.


بعد از ۲۰۶ و ۲۰۷ حالا ۲۰۸ را ببینید/ عکس

بعد از ۲۰۶ و ۲۰۷ حالا ۲۰۸ را ببینید/ عکس

بعد از ۲۰۶ و ۲۰۷ حالا ۲۰۸ را ببینید/ عکس

۲۰۸ را با رقبای محبوبی مانند رنو کلیو، فورد فیستا و فولکس واگن پولو میتوان مقایسه کرد. گفته می‌شود، بسته به نسخه، پژو نسبت به بسیاری از رقبای خود سوخت کمتری مصرف می‌کند، بنابراین مالکان مقداری کمتر در پمپ‌ها هزینه میکنند و دی اکسید کربن کمی منتشر می‌کنند. از طرف دیگر، در نسخه برقی e-۲۰۸ نیز مصرف کمتر برق چشمگیر است. اما باید افزایش قیمت خرید را در نظر گرفت که از ۲۵۰۰۰ پوند شروع می شود. در بازار رو به رشد خودروهای الکتریکی، این قیمت رقابتی است.

برچسب ها: خودرو، قیمت خودرو، افزایش قیمت خودرو، خودروسازان، بازار خودرو، ایرانخودرو، خودرو برقی تعداد بازديد: 104 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز