Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 15:52

18
دی
همه چیز درباره فصل 2 سریال بازی مرکب

همه چیز درباره فصل 2 سریال بازی مرکب

احتمالاً متوجه شده‌اید که یکی پر طرفداران‌ترین سریال‌های تلویزیونی این روزها Squid Game بوده. این سریال درام و پر جنب‌وجوش از زمان اکران خود در 17 سپتامبر، جهان را در برگرفت است و به شماره 1 رسید.

تحریریه زندگی آنلاین : احتمالاً متوجه شده‌اید که یکی پر طرفداران‌ترین سریال‌های تلویزیونی این روزها Squid Game بوده. این سریال درام و پر جنب‌وجوش از زمان اکران خود در 17 سپتامبر، جهان را در برگرفت است و به شماره 1 رسید. 1 در 90 کشور در 10 روز و تبدیل شدن به بزرگترین برنامه پخش کننده غیر انگلیسی تاکنون. تد ساراندوس، مدیر ارشد محتوای Netflix حتی فاش کرد که این برنامه می‌تواند به بزرگترین برنامه تاریخ این پخش کننده تبدیل شود و از بریکرتون رکورددار فعلی پیشی بگیرد. این مجموعه جذاب یک بازی مرگبار و سبک بازی بتل رویال را به تصویر کشید، جایی که 456 نفر، همه با بدهی‌های عظیم روبرو هستند، با پرداخت 38 میلیون دلار زندگی خود را با قمار درگیر می‌کنند. در حالی که این طرح وحشی‌وار میلیون‌ها بیننده را به خود جلب کرده است، شخصیت‌ها حرفه‌ای نوشته شده و معضلات نشان داده شده به‌شدت طرفداران خود را درگیر خود کرد. پایان باز این سریال، بازی مرکب را در مورد تمدید احتمالی، در تب‌وتاب ذهنی مخاطبانش رها کرده است. در نوشتار فصل 2 سریال Squid Game همه آن چیزی را که در مورد فصل احتمالی سریال بازی مرکب می‌دانیم آورده شده است. بازی مرکب جدیدترین حس کره جنوبی است. یک مینی سریال 9 قسمتی که در نتفلیکس قابل مشاهده است و از طریق ژانر وحشت و هیجان‌انگیز به تاریک‌ترین قسمت جامعه کره جنوبی – و به‌طورکلی جامعه سرمایه‌داری می‌پردازد.

سریال بازی مرکب یک مجموعه واضح با بازیگران بزرگ، شخصیت‌های جالب، محیطی جذاب و بازی‌هایی است که در عین سادگی کشنده خود، جذاب هستند. بازی‌ها بسیار سیستماتیک عواقب کشنده را نشان می‌دهند. روی‌هم‌رفته سرگرمی‌های کره جنوبی مثل همیشه در این مینی سریال کره‌ای در سطح بالا قرار دارد.

بیشتربخوانید:

بی شناسنامه ی عاشق!

 

 

تاریخ انتشار فصل دوم سریال اسکویید گیم

بالاخره همانطور که انتظار می‌رفت، نتفلیکس با انتشار تیزری به‌صورت رسمی خبر از تمدید سریال Squid Game برای فصل دوم داد. چندی پیش هوانگ دونگ-هیوک، خالق این سریال گفته بود امیدوار است که فصل دوم تا آخر سال 2024 میلادی منتشر شود.

 هوانگ دونگ هیوک، خالق سریال کره جنوبی Squid Game که رکوردشکن نتفلیکس است، تأیید می‌کند که فصل 2 سریال Squid Game در حال حاضر در حال توسعه است. خود این سریال داستان قهرمان بدبختی به نام سونگ گی‌هون (لی جونگ جائه) را دنبال می‌کند که در یک سری بازی‌های مرگ شرکت می‌کند تا شانس برنده شدن جایزه بزرگ ۴۵.۶ میلیارد روپیه وون را داشته باشد. (تقریباً 38.7 میلیون دلار).

اگرچه داستان‌های بازی مرگ برای دهه‌ها محبوب بوده‌اند، سریال هوانگ با انتقادهای قاطع خود از تفاوت‌های طبقاتی و سرمایه‌داری که از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 تبدیل به موضوعات مورد مناقشه شده است، خود را از دیگر داستان‌های ژانر خود متمایز می‌کند. چالش‌های مختلف بازی ماهی مرکب نیز همگی از بازی‌های دوران کودکی محبوب در کره جنوبی الهام گرفته شده‌اند، که بسیاری از آن‌ها مشابه‌هایی دارند که برای بینندگان بین‌المللی قابل ربط هستند.

 بیشتربخوانید:

ثریا قاسمی و حسرتی که بر دلش مانده+عکس

 

 

بازی Squid تنها چند ماه پیش منتشر شد و به‌سرعت محبوبیت خود را افزایش داد و به پربیننده‌ترین سریال اصلی نتفلیکس در تمام دوران تبدیل شد. از زمان انتشارش، این نمایش به یک فرهنگ‌عامه پسند تبدیل شده است.

تصاویر مربوط به سریال بازی ماهی مرکب هم به‌صورت آنلاین و هم در دنیای واقعی به شکل اجتناب‌ناپذیری پخش شده است، با سربازان صورتی نمادین نمایش که اکنون در همه جا ظاهر می‌شوند، از میم‌های اینترنتی گرفته تا لباس‌های‌‌هالووین. موفقیت منحصر به فرد سریال نشان داد که فصل 2 بازی مرکب کاملاً اجتناب‌ناپذیر بود. اکنون، مخاطبان بالاخره تأیید می‌کنند که فصل 2 بازی مرکب در راه است.

هوانگ در مصاحبه اخیر با AP (از طریق The Wrap) می‌گوید که به لطف استقبال بسیار مثبت طرفداران، “فصل دوم ساخته خواهد شد”. با این حال، کارگردان این هشدار را اضافه می‌کند که «هنوز زود است که بگوییم چه زمانی و چگونه اتفاق می‌افتد. فشار، تقاضا و عشق زیادی برای فصل دوم بازی مرکب وجود دارد. بنابراین تقریباً احساس می‌کنم که شما برای ما چاره‌ای باقی نمی‌گذارید! اما من می‌گویم، واقعاً فصل دوم بازی مرکب وجود خواهد داشت. در حال حاضر در ذهن من است. در مرحله برنامه‌ریزی هستم اما فکر می‌کنم هنوز زود است که بگوییم چه زمانی و چگونه اتفاق می‌افتد. پس من این را به شما قول می‌دهم… گی هون برمی‌گردد، او کاری برای دنیا انجام می‌دهد».

با تأیید شدن فصل 2 بازی مرکب، آن‌هایی که از پایان فصل 1 سریال ناامید شده‌اند، ممکن است در ادامه دلشان به دست بیاید. لبرون جیمز، ستاره NBA، از تصمیم گی‌هون برای انتقام گرفتن (شاید) از افراد مرموز مسابقات Squid Game به جای پیوستن به دخترش در ایالات متحده، ناامیدی خود را ابراز کرد – انتقادی رایج در میان کسانی که خواستار قاطعیت عاطفی بیشتر برای این شخصیت بودند. خود هوانگ به این انتقادها پرداخت و گفت که تصمیم گی هون ناشی از میل فداکارانه برای از بین بردن یک سیستم استثمارگر بود نه انتقام کورکورانه از اسیرکنندگان نقابدارش.

در هر صورت، تأیید فصل دوم Squid Game راه را برای تعداد بی‌شماری داستان‌سرایی باز می‌کند. این نمایش اکنون فرصتی دارد تا ریشه‌‌های مسابقات Squid Game را که به‌طور ضمنی یک توطئه بین‌المللی است که توسط نخبگان جهانی تنظیم شده است، بررسی کند.

 

سریال بازی مرکب فصل دوم درباره چه چیزی خواهد بود؟

فصل 1 Squid Game شامل یک بازی کامل شد و سئونگ گی هون (لی یونگ جائه) با 456 میلیارد جایزه برنده شد. یک سال بعد، گی-هون درمی‌یابد که بازی دوباره شروع می‌شود. درست قبل از عزیمت به آمریکا، گی هون تصمیم می‌گیرد در کره بماند، با این امید که بازی را برای همیشه تعطیل کند.

صحنه پایانی باعث می‌شود که طرفداران این سریال امیدوار شوند داستان گی-هون ادامه یابد، با پیروزی تیم‌‌های دیگر برای خاموش کردن بازی مرگ مخفی و چند ملیتی. همه چیز به غیر از بازگشت Gi-hun به احتمال زیاد در هوا است. او می‌تواند سعی کند پلیس را به سمت خود بکشد، پس از این‌که وی را در قسمت 2 کنار گذاشتند.

همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که بازی بعدی در کره ادامه یابد. فصل 1 نشان داد که بازی‌های مرگباری در سرتاسر جهان در حال وقوع است و مردان ثروتمند از کشورهای مختلف از قمار مرگ و زندگی لذت می‌برند. از آنجا که Oh Il-nam (Oh Young-soo) در آن شرکت داشت، بازی در یک کشور دیگر، ممکن است موضوع فصل آینده شود.

  بیشتربخوانید:

مازیار لرستانی : می‌خواهم با آبرو زندگی کنم

 

 

 

آیا بازی Squid Game برای فصل دوم تمدید شده است؟

سؤال اساسی این نوشتار این است که آیا سریال Squid Game برای فصل دوم تمدید شده است؟ نتفلیکس هیچ اشاره‌ای به تمدید یا عدم تمدید محبوب‌ترین درام خود تاکنون نکرده است، اما تنها 10 روز از اولین نمایش آن گذشته است. پخش کننده معمولاً چند ماه منتظر می‌ماند تا برنامه‌‌های ایالات متحده خود را تمدید کند.

با این اوصاف، Squid Game جزو آن دسته از بهترین فیلم‌‌ها و سریال‌‌های کره‌ای نخواهد بود که غول پخش کننده سینمایی باید به فکر تمدید کردن یا تمدید نکردن آن باشد. هر دو درام زامبی محور کره‌ای تاریخی Kingdom و عاشقانه دبیرستانی Love Alarm برای فصل دوم تمدید شدند و Kingdom حتی امسال یک فیلم spinoff دریافت کرد.

سریال Squid Game برای اولین بار در سال 2019 معرفی شد و تولید آن دو سال به طول انجامید. بنابراین حتی با خوش‌بینانه‌ترین جدول زمانی، فصل 2 احتمالاً تا اوایل سال 2023 از راه نمی‌رسد. در ادامه با نوشتار فصل 2 سریال بازی ماهی مرکب با ما باشید.

بیشتربخوانید:

توجه بیشتر به نظر مخاطب، نیاز امروز تلویزیون

برچسب ها: سرگرمی، سریال، نتفلیکس، بازی مرکب تعداد بازديد: 78 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز