Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 18:35

9
دی
 واکنش رونالدو به درگذشت پله +عکس

 واکنش رونالدو به درگذشت پله +عکس

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درگذشت پله را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پله ساعاتی قبل در سن ۸۲ سالگی در شهر سائو پائولو درگذشت و بسیاری از بزرگان فوتبال نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.
این اسطوره فوتبال برزیل رابطه بسیار خوبی با اکثر بازیکنان بزرگ پس از خودش داشت و همین باعث شد که در دقایق ابتدایی درگذشت او بسیاری از آنها ناراحتی‌شان از این اتفاق را ابراز و پست‌هایی را در همدردی با نزدیکان او منتشر کنند.
رونالدو که همیشه ارتباط نزدیکی با پله داشت نیز یکی از بازیکنانی است که با انتشار تصویری از خودش در کنار پله، درگذشت او را تسلیت گفت.

این ستاره سابق منچستریونایتد در اینستاگرامش نوشت:« همدردی عمیقم با تمامی برزیلی‌ها، خصوصا خانواده ادسون آرانتس دو ناسیمنتو را ابراز می‌کنم. وداع صرف با پله، سلطان ابدی، هرگز برای این که بگوییم این دردی که تمام دنیای فوتبال در حال حاضر احساس می‌کند تا چه حد زیاد است کافی نخواهد بود. او الهام بخش میلیون‌ها نفر، مرجعی برای دیروز، امروز و همیشه بود.
عشقی که همیشه به من نشان دادی در هر لحظه‌ای که حتی از راه دور با هم به اشتراک می‌گذاشتیم قابل لمس بود. او هرگز فراموش نخواهد شد و خاطراتش تا همیشه در تمامی ما فوتبال‌دوستان زنده خواهد بود. روحت در آرامش، پله.»

عکس| واکنش رونالدو به درگذشت پله

 
 
 
برچسب ها: کریستیانو رونالدو، برزیل، اسطوره فوتبال تعداد بازديد: 176 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز