Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 16:36

3
آذر
روزنامه‌های اقتصادی سوم آذر

روزنامه‌های اقتصادی سوم آذر

ویترین جدید آمار اقتصادی/ یک میلیارد یورو برای واردات خودرو در نظر گرفته شده است

مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی پنجشنبه سوم آذر به بیان مسائلی همچون یک میلیارد یورو برای واردات خودرو در نظر گرفته شده است، نوسانات ارزی پاشنه آشیل صادرات، اعتبارسنجی سلیقه ای، ویترین جدید آمار اقتصادی می پردازد.

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز به شرح زیر است:

 

ویترین جدید آمار اقتصادی/ یک میلیارد یورو برای واردات خودرو در نظر گرفته شده استویترین جدید آمار اقتصادی/ یک میلیارد یورو برای واردات خودرو در نظر گرفته شده استویترین جدید آمار اقتصادی/ یک میلیارد یورو برای واردات خودرو در نظر گرفته شده استویترین جدید آمار اقتصادی/ یک میلیارد یورو برای واردات خودرو در نظر گرفته شده استویترین جدید آمار اقتصادی/ یک میلیارد یورو برای واردات خودرو در نظر گرفته شده استویترین جدید آمار اقتصادی/ یک میلیارد یورو برای واردات خودرو در نظر گرفته شده استویترین جدید آمار اقتصادی/ یک میلیارد یورو برای واردات خودرو در نظر گرفته شده استویترین جدید آمار اقتصادی/ یک میلیارد یورو برای واردات خودرو در نظر گرفته شده است

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی
برچسب ها: گرانی، سهام عدالت، بورس، روزنامه، واردات خودرو، تیتر، برجام، صادرات، مطبوعات تعداد بازديد: 95 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز