Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 00:21

1
آبان
خوشحالی استقلالی‌ها از درخشش ستاره قرمزپوش + عکس

خوشحالی استقلالی‌ها از درخشش ستاره قرمزپوش + عکس

مهاجم تراکتور این هفته بالاخره موفق به گلزنی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاوه رضایی، مهاجم تراکتور که ابتدای فصل پس از کش و قوس فراوان به این تیم پیوست در بازی با سپاهان برای اولین بار در این فصل موفق به گلزنی شد. رضایی خیلی دیر به ترکیب تراکتور اضافه شده بود و چند بازی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد تا انتظارش برای گلزنی طولانی شود.

خوشحالی استقلالی‌ها از درخشش ستاره قرمزپوش/عکس

نکته جالب در خصوص رضایی این است که گلزنی او باعث خوشحالی هواداران استقلال هم شده و آن‌ها را امیدوار کرده است. او قرار بود ابتدای فصل با استقلال قرارداد امضا کند و شماره 7 را هم رزرو کرده بود اما پر شدن لیست این تیم و ماندن ارسلان مطهری باعث شد راهی تراکتور شود. در آن زمان گفته می‌شد قرارداد کاوه بندی برای جدایی در نیم‌فصل دارد و او در نقل و انتقالات زمستانی راهی استقلال خواهد شد و همین امر باعث شده هواداران استقلال به دقت شرایط مهاجم این روزهای تراکتور را زیر نظر بگیرند.

البته تراکتوری‌ها تا امروز جدایی کاوه در نیم‌فصل را تایید نکرده‌اند و باید منتظر ماند در نقل و انتقالات مشخص شود او فصل را در چه تیمی ادامه خواهد داد.

خوشحالی استقلالی‌ها از درخشش ستاره قرمزپوش/عکس

برچسب ها: باشگاه استقلال، کاوه رضایی تعداد بازديد: 65 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز