Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 01:33

25
مهر
حمله دوباره مایلی کهن به کی‌روش و عادل فردوسی پور

حمله دوباره مایلی کهن به کی‌روش و عادل فردوسی پور

پیشکسوت فوتبال در خصوص حضور دوباره کی روش در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

ایلنا نوشت: پیشکسوت فوتبال در خصوص حضور دوباره کی روش در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

محمد مایلی کهن پیشکسوت فوتبال درخصوص اینکه تیم ساکت الهامی سرمربی هوادار از وی به عنوان مربیان سازنده در فوتبال ایران یاد کرده، اظهار داشت: من همیشه در فوتبال عصبانی می‌شدم ولی راستش را بخواهید آدم عصبانی نبودم فقط بابت بعضی از اتفاقات ناراحت می‌شدم اما به کسی توهین نمی‌کردم. الهامی جزو مربیان زحمتکش فوتبال ایران است و دو تیم را در جام حذفی در سه سال اخیر قهرمان کرده است که این نشان می‌دهد جزو مربیان فنی فوتبال ایران است.

وی ادامه داد: الان باید بگویم من عاشق فوتبال هستم و شاید جالب باشد بدانید این روزها در خانه نشسته‌ام اکثر بازی‌های خارجی و لیگ ایران را دنبال می‌کنم اما بعضی مواقع دلم می‌خواهد خیلی چیزها را بگویم الان شما به من بگویید یک ورزشگاه خوب در ایران کجاست که حداقل ۱۰۰ تا ایراد نداشته باشد؟ یا دقیقا به من بگویید که کی روش برای الان چه مساله‌ای به قطر سفر کرده است؟ آنطور که من شنیده‌ام برای بازدید از امکانات بوده؛ مگر کی روش چه‌کاره است که از کشوری بازدید می‌کند که میزبان جام جهانی است و قرار است بزرگترین رویداد ورزشی جهان در آن برگزار شود؟

مایلی کهن تصریح کرد: باز کی روش دو نتیجه گرفت همه شروع کردند از وی تعریف و تمجید کردن تا دیروز التماس می‌کرد به او تیم بدهد و ما با سلام و صلوات او را به ایران آوردیم. باید به شما بگویم که کی روش را کی روشی پور به ایران باز گرداند. شما نگاه کنید اولین مصاحبه را با چه کسی انجام داد؟ من عادل را دوست دارم اما همیشه نقدهایی هم به وی داشته‌ام. کی روش با شبکه‌های رسمی این مملکت صحبت نمی‌کند آن وقت ما می‌بینیم که با شبکه‌های خارجی در حال مصاحبه کردن است. الان بازی های لیگ در حال برگزاری است اما کی روش هیچکدام از این بازی‌ها را نگاه نمی‌کند یا اگر راستش را بخواهیم بگوییم اصلا لیگ ایران را قبول ندارد. اگر قبول ندارید بیجا می‌کنید به فوتبال ایران می‌آیید؛ شما وظیفه دارید بازی‌های لیگ را نگاه کنید.

حمله دوباره مایلی کهن به کی‌روش و عادل فردوسی پور

وی درباره این که خیلی‌ها می‌گویند رفتار کی‌روش نسبت به قبل عوض شده است، افزود: چه فرقی کرده است؟ او را از کلمبیا اخراج کردند، از آنجا فرار کرد. روزمه کی‌روش را نگاه کنید. رئال مادریدی که تیمش همیشه جزو سه تیم اول اسپانیا بود این مربی آن را چهارم کرد. در آمریکا هم چندماه بود بیرونش کردند. باید بگویم یک مربی ایرانی در کنار این مربی حضور ندارد. در کشور ما بابت کی‌روش هزینه پرداخت می‌شود پنج تا مربی خارجی کنار خودش آورده و به نوعی به آن‌ها نان قرض داده اما یک مربی ایرانی در کنارش نیست. باید حداقل ۴ مربی ایرانی کنار این مربی حضور داشته باشند و کار یاد بگیرند.

مایلی کهن در خصوص حضور نبی به عنوان سرپرست تیم فوتبال ایران بیان داشت: اسم نبی سرپرست است اما در واقع تدارکات کی روش است. او می‌تواند به این مربی بگوید بالای چشمت ابروست اما حضور به عنوان سرپرست تیم ملی پاداش و مزایای خاص را دارد.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در خصوص اینکه خیلی‌ها می‌گویند ایران به دور دوم جام جهانی صعود کند، گفت: حضور کی روش در فوتبال ایران دو سر برد است؛ اگر موفق شود به دور دوم جام جهانی برود همه می‌گویند باعث تبلور غرور ملی شده است. اگر هم حذف شود و یا یک مساوی بگیرد خیلی‌ها می گویند ایشان دو ماه فرصت داشته در ایران کار کند.

مایلی کهن در خصوص اینکه درویش اعلام کرده برخی‌ها فکر می‌کنند وی عابر بانک است نیز گفت: پرسپولیس امسال بیشترین هزینه را در بین تیم‌های ایرانی انجام داده و به نظرم امسال باید با این هزینه قهرمان شود. شما نگاه کنید برای یک بازیکن به نام لوکادیا چه قدر هزینه شده است اما نظرم بنده این است که با حضور این بازیکن پرسپولیس ۱۰ نفره در زمین حضور دارد.

 

برچسب ها: عادل فردوسی پور، تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کی روش، محمد مایلی کهن تعداد بازديد: 122 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز