Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 00:32

19
شهریور
روزنامه‌های اقتصادی ۱۹ شهریور

روزنامه‌های اقتصادی ۱۹ شهریور

استقبال از بومی‌سازی قطعات خودرو/ بازارهای جدید ایران در پالایشگاه‌های فراسرزمینی

مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۱۹ شهریور به بیان مسائلی همچون رکوردشکنی کاهش تقاضا در بازار، استقبال از بومی سازی قطعات خودرو، بازگشت به عصر تورم های ماندگار، بازارهای جدید ایران در پالایشگاه های فراسرزمینی، می پردازد.

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز به شرح زیر است:

استقبال از بومی‌سازی قطعات خودرو/ بازارهای جدید ایران در پالایشگاه‌های فراسرزمینیاستقبال از بومی‌سازی قطعات خودرو/ بازارهای جدید ایران در پالایشگاه‌های فراسرزمینیاستقبال از بومی‌سازی قطعات خودرو/ بازارهای جدید ایران در پالایشگاه‌های فراسرزمینیاستقبال از بومی‌سازی قطعات خودرو/ بازارهای جدید ایران در پالایشگاه‌های فراسرزمینیاستقبال از بومی‌سازی قطعات خودرو/ بازارهای جدید ایران در پالایشگاه‌های فراسرزمینیاستقبال از بومی‌سازی قطعات خودرو/ بازارهای جدید ایران در پالایشگاه‌های فراسرزمینیاستقبال از بومی‌سازی قطعات خودرو/ بازارهای جدید ایران در پالایشگاه‌های فراسرزمینیاستقبال از بومی‌سازی قطعات خودرو/ بازارهای جدید ایران در پالایشگاه‌های فراسرزمینی

 
 
 
برچسب ها: اقتصادی، تورم، سهام عدالت، روزنامه، واردات خودرو، تیتر، برجام، ملکه الیزابت تعداد بازديد: 125 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز