Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 23:04

24
اسفند
مخالفت یحیی با اقدام مدیرعامل باشگاه برای روز دربی

مخالفت یحیی با اقدام مدیرعامل باشگاه برای روز دربی

پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در خانه گل‌گهر سیرجان به تساوی یک بر یک رسید و فاصله‌اش با استقلال صدرنشین به پنج امتیاز رسید.

خبرورزشی نوشت: قرار است پیش از دیدار حساس دربی پایتخت حدود ۱۰درصد دیگر از قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت شود تا به این ترتیب نیمی از تعهد مالی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان انجام شود.

پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در خانه گل‌گهر سیرجان به تساوی یک بر یک رسید و فاصله‌اش با استقلال صدرنشین به پنج امتیاز رسید.

بعد از این مسابقه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری ضمن گلایه مجدد از وضعیت مالی سرخ‌پوشان  اعلام کرد قرار بود باشگاه پرسپولیس قبل از دیدار با گل‌گهر مبلغی را به اعضای تیم پرداخت کند اما به حدی این مبلغ کم بود که راضی نشدند این پول را دریافت کنند.

مدیران پرسپولیس قصد داشتند پنج درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و مربیان تیم را به حساب آنها واریز کرده و دریافتی آنها را به ۴۰ درصد برسانند که این درصد به هیچ وجه مورد رضایت سرخ‌پوشان نبوده و به همین دلیل از دریافت چنین پولی صرف‌نظر کردند.

با این وجود این مبلغ ۵ درصد به رغم مخالفت یحیی گل محمدی و شاگردانش به حساب بازیکنان پرسپولیس واریز شد تا مجموع دریافتی آنها به ۴۰ درصد برسد.

حالا در آستانه دربی رضا درویش و باشگاه پرسپولیس قول داده اند پیش از بازی با استقلال ۱۰ درصد دیگر نیز به حساب بازیکنان واریز کنند تا مجموع دریافتی شاگردان یحیی گل محمدی به ۵۰ درصد برسد.

شنیده ها حاکی ازآن است که یحیی گل محمدی اصرار کرده است این ۱۰ درصد نهایتا تا روز چهارشنبه هفته جاری پرداخت شده و از واریز پول در روز دربی ( پنج شنبه) خودداری شود.

دلیل این تصمیم یحیی گل محمدی برهم نخوردن تمرکز شاگردانش در روز دربی با واریز پول است. سرمربی پرسپولیس معتقد است واریز پول در روز دربی اشتباه است و ممکن است حواس شاگردانش به پیامک یا برنامه ریزی برای پول دریافتی پرت شود!

برچسب ها: پرسپولیس، استقلال، دربی، یحیی گل محمدی، محمد حسین کنعانی زادگان، عیسی آل کثیر تعداد بازديد: 187 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز