Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 14:35

20
اسفند
پیشنهاد نجومی اماراتی ها به مهدی ترابی؛ شرط ماندن ترابی در پرسپولیس؟

پیشنهاد نجومی اماراتی ها به مهدی ترابی؛ شرط ماندن ترابی در پرسپولیس؟

شنیده می‌شود مهدی ترابی ستاره ملی‌پوش پرسپولیس با پیشنهاد بسیار خوبی از سوی یک تیم اماراتی مواجه شده است

خبر ورزشی : در خبرها داشتیم مدیربرنامه مهدی ترابی روز چهارشنبه گذشته به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و ملاقاتی با رضا درویش داشت.


مدیربرنامه مهدی ترابی بازیکن کلیدی پرسپولیس که مدیربرنامه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم محسوب می‌شود در این جلسه با رضا درویش، مدیرعامل باشگاه در خصوص شرایط شماره ۹ برای تمدید قرارداد به گفت‌وگو پرداخت.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مدیربرنامه‌های مهدی ترابی شرط پرداخت طلب قدیمی و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی را از سوی این هافبک ملی‌پوش مطرح کرده است.



از قرار معلوم رضا درویش با این درخواست ستاره مورد علاقه یحیی گل‌محمدی موافقت کرده و به زودی این مبلغ به حساب مهدی ترابی واریز خواهد شد. این در حالی است که شنیده می‌شود ستاره ملی‌پوش پرسپولیس با پیشنهاد بسیار خوبی از سوی یک تیم اماراتی مواجه شده است اما مدیر برنامه ترابی به رضا درویش قول داده است این بازیکن پس از دریافت طلب خودش در پرسپولیس بماند و حتی یادآوری کرده که او تمایلی به بازی در امارات یا لیگ‌های حاشیه خلیج فارس ندارد.

 

برچسب ها: پرسپولیس، دربی، یحیی گل محمدی، مهدی ترابی تعداد بازديد: 232 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز