Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 22:11

6
اسفند
فرهاد مجیدی پشیمان شد؛ کار از کار گذشته است!

فرهاد مجیدی پشیمان شد؛ کار از کار گذشته است!

شوک بزرگ پیش از دیدار دو تیم استقلال و فجر سپاسی شیراز به فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان تهرانی وارد شد.

خبرورزشی نوشت: شوک بزرگ پیش از دیدار دو تیم استقلال و فجر سپاسی شیراز به فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان تهرانی وارد شد.

پایگاه خبری پلیس به نقل از سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه ای منتشر کرد و نوشت: بر اساس قوانین و مقررات گذشته هر یک از بازیکنان ورزشی در رشته‌های گوناگون که به سن مشمولیت می‌رسند، موظف به اعزام به خدمت هستند، که در قالب تسهیلات ویژه و به منظور کمک به توسعه ورزش کشور و افزایش ماندگاری ورزشکاران حرفه ای در باشگاه‌های مربوطه با کسب مجوزهای لازم اجازه داده شده است، تا خدمت ورزشکاران حرفه‌ای در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح تیم ملی حداکثر تا ۳۰ سال تمام و لیگ برتر حداکثر تا ۲۸ سال تمام به تعویق انداخته شود و بلافاصله پس از اتمام مهلت مذکور به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. لازم به تاکید است که استمرار فعالیت ورزشکاران پس از اتمام مهلت مقرر در باشگاه‌های مربوطه امکان پذیر نیست. ضمناً عدم حضور به موقع این افراد در خدمت سربازی موجب غیبت آنان شده و در این صورت ادامه فعالیت ورزشی در باشگاه‌ها و تیم ملی را از دست خواهند داد.

فرهاد مجیدی باورش نمی‌شد سازمان نظام وظیفه چنین حکمی صادر کند و تصور می‌کرد مدیران باشگاه استقلال خاصه مصطفی آجرلو بتوانند این مشکل را حداقل تا پایان فصل جاری حل کنند اما...

شنیدیم فرهاد مجیدی پس از این ماجرا نزد نزدیکانش ابراز پشیمانی کرده و گفته است: اگر می‌دانستم سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند سرباز می‌شوند اجازه جدایی به عارف آقاسی نمی‌دادم و نمی‌گذاشتم به فولاد خوزستان بازگردد.

گفتنی است عارف آقاسی به بهانه دلتنگی در تهران و برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی با اصرار از فرهاد مجیدی رضایت گرفت تا در نقل و انتقالات زمستانی به فولاد خوزستان برگردد.

برچسب ها: استقلال، سیاوش یزدانی، فرهاد مجیدی، خدمت سربازی، عارف آقاسی تعداد بازديد: 195 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز