Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 04:39

6
اسفند
حمله تند یحیی گل محمدی به مربی استقلال: حد و اندازه خودتان را بدانید!

حمله تند یحیی گل محمدی به مربی استقلال: حد و اندازه خودتان را بدانید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حاشیه‌های به وجود آمده در خصوص بازیکنان سرباز استقلال تهران گفت: چنین مسائلی هیچ وقت برای ما اهمیت نداشته و نخواهد داشت ولی آقایان صحبت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی درباره انتخاب خود به عنوان بهترین مربی ایران در سال‌های 98 و 99 اظهار داشت: از برگزارکنندگان این مراسم تشکر می‌کنم و افتخار بزرگی نصیب من شد که به عنوان مربی برتر سال انتخاب شدم. این عنوان را مدیون همه هواداران، همکاران پرتلاش و افرادی که کمک کردند هستم. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم. مربیگری کردن در فوتبال ایران کار خیلی سخت و طاقت‌فرسایی است. انگیزه زیاد و عشق می‌خواهد.

 

وی ادامه داد:  تاکنون توانسته‌ام این را در خودم نگه دارم امادر مورد همه مربیان می‌گویم با امکانات کم و سختی‌های خاصی که در فوتبال ما وجود دارد، کار کردن واقعا سخت است. خدا را شاکرم و از خانواده‌ام هم به دلیل صبر و طاقت‌شان برای اینکه بتوانم کارم را انجام بدهم، تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه به عنوان یکی از مربیان موفق فوتبال ایران که کارش را از لیگ دسته اول شروع کرده و به پرسپولیس رسیده است، آیا اعتقاد دارد فدراسیون فوتبال برای آموزش مربیان اقدام مثبتی انجام داده است، گفت: یکی از مشکلات و گلایه‌های ما همین است. می‌توانم بگویم از شروع مربیگری خودم که حدود 11 سال قبل با تربیت یزد بود تاکنون که سرمربی پرسپولیس هستم، فدراسیون هیچ حرکت و کاری برای ارتقای سطح دانش و علم مربیان نکرده است. هیچ کلاسی برگزار نشده است. سفرهای برون مرزی و بازدید از باشگاه‌های بزرگ خارجی نداشتیم. حتی یک جزوه چند صفحه‌ای هم تهیه نکرده‌اند تا بگویند این اتفاق در فوتبال دنیا می‌افتد. این واقعا جای تاسف دارد.

گل‌محمدی درمورد عملکرد 11 ماهه شهاب عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال، توضیح داد: درباره این مسائل که بحث‌های مدیریت کلان است زیاد صحبت نمی‌کنم. ترجیح می‌دهم بیشتر تمرکزم روی کار خودم باشد. برای هرکسی می‌خواهد بیاید آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره وضعیت سربازی دو بازیکن استقلال و اینکه شاید چنین اتفاقی برای برخی بازیکنان پرسپولیس هم بیفتد، گفت: این اتفاق ممکن بود برای هر باشگاهی بیفتد. از طرف باشگاه ما کسی مصاحبه‌ای نکرد و کسی هم موضع‌گیری نداشت. باشگاه پرسپولیس اهمیتی به این مسائل نداده و نخواهد داد اما متاسفانه روز گذشته حتی مربی بدنسازشان که نباید میکروفون جلوی دهنش ببرند، درمورد باشگاه بزرگ پرسپولیس حرف می‌زند. حد و اندازه خودتان، جا و موضعی که هستید را بدانید و سپس صحبت کنید. از دوستان خواهش می‌کنم درمورد تیم خودشان و اتفاقاتی که برای آن افتاده صحبت کنند و درباره باشگاه پرسپولیس حرف نزنند.

سرمربی پرسپولیس درباره ناراحتی هواداران این تیم از اختلاف 5 امتیازی با استقلال، اظهار داشت: به هواداران حق می‌دهم زیرا دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود. همه ما هم چنین خواسته‌ای داریم  برایش تا آخرین لحظه می‌جنگیم. لیگ مثل ماراتن می‌ماند و باید تا آخرین لحظه و رسیدن به خط پایان تلاش کنید و تسلیم نشوید. ما هم این کار را انجام می‌دهیم. تا پایان لیگ هفته‌های زیادی مانده است. باید بیشتر کار کنیم و تمرکزمان روی کار خودمان باشد. همه می‌دانند از شروع فصل چه قدر مشکل داشتیم و چه قدر اذیت شدیم اما با این حال همیشه خود را به عنوان مدعی  نگه داشتیم. هفته‌های زیادی مانده تا قهرمان مشخص شود.

گل‌محمدی درمورد مباحث مطرح شده نسبت به کارت معافیت وحید امیری و اینکه ظاهرا این بازیکن با پشت سر گذاشتن دو کمیسیون پزشکی مشکلی از این بابت ندارد، پاسخ داد: بازیکن معافیت دارد. نظام وظیفه نسبت به این مسائل سخت‌گیر است. با توجه به مشکلی که امیری داشته، معافیت گرفته و سپس این مشکل حل شده است. قرار نیست بعد از معاف شدن یک مشکل تا آخر عمر با آدم بماند.

وی افزود: بیشتر دنبال خراب کردن جو داخلی تیم ما در موضوع سربازهای استقلال بودند اما هیچ موضعی از طرف باشگاه و مدیران ما دراین مورد نمی‌بینید و ندیدید زیرا برای ما اهمیتی نداشت دو بازیکن این تیم سرباز شوند یا نشوند. این مسائل به ما ربطی پیدا نمی‌کند و برخی موارد قانونی است که در کشور وجود دارد. اگر این اتفاق هم برای دو بازیکن استقلال نمی‌افتاد برای ما مهم نبود. الان هم که چنین اتفاقی افتاده برای ما اهمیتی ندارد.

سرمربی پرسپولیس درخصوص کری‌خوانی هواداران استقلال پس از افزایش اختلاف با پرسپولیس در صدر جدول، خاطرنشان کرد: هنوز هفته‌های زیادی مانده تا لیگ تمام شود. کری بین باشگاه‌ها نمک فوتبال ما است و همیشه باعث ایجاد شادابی و نشاط در جامعه شده است. خوشحالم چنین مسائلی در جامعه ما وجود دارد و بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و گرانی با توجه به وجود فوتبال و هواداران تیم‌ها فراموش می‌شود. از این موضوع استقبال می‌کنم و امیدوارم در نهایت هر تیمی حقش است قهرمان شود. برای ما تلاش مهم است و گفتم تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا قهرمان شویم.

گل‌محمدی درمورد احتمال رسیدن عیسی آل‌کثیر به ادامه رقابت‌های فصل و همچنین جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس، گفت: روز گذشته درمورد این مسئله صحبت کردم. خیلی بعید است آل‌کثیر برسد اما گرفتن مهاجم هم در این شرایط واقعا کار سختی است. بازیکن باید آزاد باشد و کیفیت داشته باشد. از لحاظ مالی هم باید به تیم ما بخورد. متاسفانه همه این شرایط کار را سخت می‌کند. 

برچسب ها: پرسپولیس، استقلال، وحید امیری، فدراسیون فوتبال، یحیی گل محمدی، عیسی آل‌کثیر، شهاب عزیزی خادم، خدمت سربازی تعداد بازديد: 228 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز