Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 11:30

18
بهمن
اعتراض شدید علی کریمی به مهدوی در یادبود انصاریان و میناوند

اعتراض شدید علی کریمی به مهدوی در یادبود انصاریان و میناوند

دیدار دو تیم منتخب ستارگان ۹۸ و سرخابی ها در استادیوم آزادی خالی از حاشیه نبود و جدای از اعتراض جواد کاظمیان شنیدیم علی کریمی هم به محمدرضا مهدوی اعتراض شدیدی داشته است.

خبرورزشی نوشت: دیدار دو تیم منتخب ستارگان ۹۸ و سرخابی ها در استادیوم آزادی خالی از حاشیه نبود و جدای از اعتراض جواد کاظمیان شنیدیم علی کریمی هم به محمدرضا مهدوی اعتراض شدیدی داشته است.

پیشکسوتان فوتبال ایران برای گرامیداشت یاد علی انصاریان، مهرداد میناوند و دیگر درگذشتگان فوتبالی، دیداری دوستانه و نمادین را برگزار کردند. این دیدار دوستانه جمعه گذشته درحالی  در ورزشگاه آزادی تهران شروع شد که هدایت تیم سرخابی‌ها بر عهده علی پروین بود و حمید استیلی، زننده گل به یادماندنی ایران با امریکا در جام جهانی فرانسه هدایت تیم منتخب ۹۸ را به عهده داشت.

بازی دو تیم در دو وقت ۴۰ دقیقه ای برگزار شد و تیم منتخب ستارگان ۹۸ موفق شد نیمه اول را با برتری ۴ بر ۲ به پایان برساند. از همان ابتدا هم مشخص بود تیم ۹۸ نسبت به تیم سرخابی‌ها قوی‌تر چیده شده است. از آنجایی که درآخرین بازی دو تیم (پیش از دیدار جمعه گذشته) سرخابی‌ها با اختلاف بازی را برده بودند این بار چیدمان دو تیم به گونه ای بود که کفه ترازو را به سود تیم ۹۸ سنگین‌تر می کرد.

به طور مثال مهدی امیرآبادی که جوان‌تر از خیلی‌ها بود، در نیمه اول در ترکیب تیم ۹۸ قرار گرفت و حسین کاظمی بدون سابقه بازی در این تیم در کنار ملی پوشان ۹۸  به زمین رفت! منتخب سرخابی‌ها در شروع نیمه دوم توفانی شروع کرد و با دو گل بسیار زیبا بازی را به تساوی کشاند. وحیدهاشمیان و علی کریمی این گل‌ها را به ثمر رساندند. در ادامه اما منتخب ۹۸ توانست ۶ گل دیگر به ثمر برساند که کریمی فقط یکی از آنها را با گلی از روی نقطه پنالتی زد تا بازی با نتیجه ۱۰ بر ۵ به سود نود و هشتی‌ها به پایان برسد.

این اما پایان ماجرا نبود! علی کریمی جادوگر محبوب فوتبال ایران در رختکن مسابقه نسبت به چیدمان دو تیم توسط محمدرضا مهدوی به شدت معترض شده و با داد و فریاد به او گفت: " تو به خاطر باخت قبلی عمدا جوری تیم سرخابی را چیدی که جلوی تیم ۹۸ شکست بخورد. ایرادی ندارد این بازی سمبلیک و دوستانه است اما این رفتارها قشنگ نیست و باید همه چیز دوستانه و جوانمردانه باشد و ..."

البته شنیدیم محمدرضا مهدوی جوابی به علی کریمی نداد ولی اغلب بازیکنان سرخابی حرف‌های جادوگر فوتبال ایران و نقش مهدوی در تضعیف این تیم را تأیید کردند. یکی از اتفاقات عجیب این دیدار هم عدم دعوت جواد کاظمیان دوست صمیمی علی انصاریان و علی کریمی بود که کنش و واکنشی میان او و محمدرضا مهدوی مسئول برگزاری این دیدار به دنبال داشت.

علی کریمی با صدای بلند دررختکن گفت: «در این جور بازی‌ها باید با توجه به سن بالای دو تیم برای هر تیم ۲۴ یا ۲۵ بازیکن دعوت کرد تا در زمان خستگی بتوان تعویض کرد. همین مسئله ساده هم در این بازی رعایت نشده بود و ...!» شنیدیم وحید ‌هاشمیان نیز ضمن تأیید حرف‌های علی کریمی بابت این بی دقتی و رفتارها شاکی و دلخور شده بود.

برچسب ها: علی انصاریان، علی کریمی، ویروس کرونا، مهرداد میناوند تعداد بازديد: 154 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز