Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 15:48

16
بهمن
پایان داستان مظاهری و استقلال؛ رشید در سپاهان

پایان داستان مظاهری و استقلال؛ رشید در سپاهان

داستان رشید مظاهری و استقلال طی روزهای آینده به پایان خواهد رسید و این گلر از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد

خبر ورزشی : رشید مظاهری از لیست استقلال برای مصاف با هوادار خط خورد تا فرهاد مجیدی  نشان دهد همچنان اعتقادی به این گلر باتجربه تیمش ندارد. مظاهری که پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در پرسپولیس و فولاد مطرح شده بود در نهایت حضورش در هر دو تیم منتفی شد.


فولاد که بعد از شنیدن درخواست مالی مظاهری عقب نشینی کرد و شهاب گردان را به خدمت گرفت پرسپولیس هم که این روزها مشکلات مالی زیادی دارد با احمد گوهری به توافق رسید تا عملا بحث حضور گلر استقلال در این تیم منتفی شود.

اما بعد از این اتفاقات باشگاه سپاهان که حالا خود را نزدیکتر از هر زمانی به جذب رشید می‌دید مذاکرات جدی خود را با این گلر انجام داده و حالا خبر می‌رسد برای با مظاهری به توافق نهایی رسیده است. مدیران باشگاه اصفهانی طی روزهای اخیر مذاکرات زیادی با مظاهری انجام داده اند ودر نهایت گلر استقلال را راضی به حضور در اصفهان کرده اند.

سپاهان در نیم فصل اول کنت اتریشی را در ترکیب خود داشت اما این گلر چندان مطمئن نشان نداد تا محرم نویدکیا درخواست جذب یک گلر مطمئن را به مدیران این تیم ارائه کند.

به این ترتیب داستان رشید مظاهری و استقلال طی روزهای آینده به پایان خواهد رسید. گلری که فصل قبل در بسیاری از بازی‌ها ناجی تیمش بود این فصل به یک خانه نشین تبدیل شد تا خیلی زود راهش را از آبی‌ها جدا کند.

برچسب ها: پرسپولیس، استقلال، رشید مظاهری تعداد بازديد: 560 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز