Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:18

14
شهریور
ایران درودی به کرونا مبتلا شد

ایران درودی به کرونا مبتلا شد

ایران درودی، نقاش، نویسنده و کارگردان ایرانی به دلیل ابتلا به کرونا در خانه تحت مراقبت پرستاران بیمارستان قرار گرفته و ریه او نیز درگیر شده است.

ایسنا نوشت: سیدمحمد طباطبایی اعلام کرد، ایران درودی، نقاش پیشکسوت، به کرونا مبتلا شده است و در حال حاضر ریه این هنرمند، درگیر شده و در خانه تحت مراقبت قرار گرفته است.

ایران درودی، نقاش، نویسنده و کارگردان ایرانی به دلیل ابتلا به کرونا در خانه تحت مراقبت پرستاران بیمارستان قرار گرفته و ریه او نیز درگیر شده است.

این هنرمند نقاش دو روز قبل و همزمان با سالروز تولدش، به دلیل کسالت نتوانست گفت‌وگو کند. امروز سیدمحمد طباطبایی، فعال فرهنگی و دبیر سابق شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، خبر ابتلای ایران درودی به ویروس کرونا را تایید کرد. 

طباطبایی حسینی ضمن اشاره به اینکه این هنرمند بیشتر به لحاظ سیستم گوارشی تحت تأثیر ویروس قرار گرفته است، درباره وضعیت عمومی جسمی درودی گفت: «ریه ایشان تا حدی درگیر شده است و کرونا نیز بیشتر به دستگاه گوارش ایشان سرایت کرده است.» 

به گفته او، ایران درودی در روز دهم شهریور تست داده و نتیجه این تست در روز یازدهم شهریور منفی شده است، اما نظر پزشک بر این بود که نمی‌توان به تست اطمینان کرد و ایشان به کرونا مبتلا شده‌اند. در روز یازدهم شهریور ایشان اسکن ریه انجام دادند و مشخص شد که ریه ایشان تا حد زیادی درگیر شده و به کرونا مبتلا شده‌اند.» 

این فعال فرهنگی درباره ضرورت بستری شدن این هنرمند در بیمارستان، اضافه کرد: «از خانم درودی سنی گذشته است و در بیمارستان بستری شدن برای ایشان خیلی سخت است اما اگر تشخیص داده شود که باید بستری شوند حتما این اتفاق خواهد افتاد اما فعلا تشخیصی بر این مبنا داده نشده است.» 

برچسب ها: ویروس کرونا تعداد بازديد: 148 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز