Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 18:04

19
بهمن
پژمان جمشیدی: فوت علی انصاریان تلنگر بود؛ کرونا ندارم

پژمان جمشیدی: فوت علی انصاریان تلنگر بود؛ کرونا ندارم

پژمان جمشیدی در نشست خبری «خط فرضی» ابتلایش به کرونا را تکذیب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  نشست خبری فیلم سینمایی «خط فرضی» با حضور عوامل فیلم برگزار شد.

پژمان جمشیدی بازیگر «خط فرضی» گفت: درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند را تسلیت می‌ گویم. کماکان برای من باور نکردنی است. من سالم هستم و کرونا ندارم و از کسانی که چنین اخباری را می‌خوانند تقاضا دارم به آن دامن نزنند.

فرنوش صمدی گفت: خط فرضی اولین اپیزود از سه گانه ای است که قصد ساختش را دارم فیلمنامه بعدی طرحش تمام شده است و در آن کاراکتر مرد دروغ و اشتباهی را انجام می دهد. اما در کل محوریت فیلم زن ها هستند.

آزیتا حاجیان در واکنش به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا در یک زندگی مشترک با کسی که دروغ می گوید می توان ادامه داد یا خیر؟عنوان کرد: این عزیزی که چنین سوالی پرسیدند احتمالا در ایران زندگی نمی کنند. دروغ گفتن در ابعاد بزرگتر و وسیعتر در کشور ما اتفاق می افتد.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که گرایشش بیشتر به سمت نقش های کمدی و یا جدی است، گفت: چون با نقش کمدی وارد سینما شدم سخت می شود که در ادامه نقش جدی بازی کنید برای همین برخی مواقع نقش های کوتاه بازی می کنم تا من را بپذیرند. در کل فیلمنامه خوب، کارگردان و بازیگران باعث می شود یک پروژه را قبول کنم و نقش جدی و کمدی برای من فرقی ندارد.

سحر دولتشاهی گفت: کاش در سینمایی بودیم که نقش های خوبی برای سنین بازیگرانی چون حاجیان نوشته می شد تا از حضور درخشانشان بهره ببریم.

برچسب ها: پژمان جمشیدی، علی انصاریان، ویروس کرونا تعداد بازديد: 211 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز