Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 20:52

20
آبان
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی تایید شد

حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی تایید شد

نام علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران از لیست داوران بین المللی حذف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نام علیرضا فغانی، داور بین المللی ایران از لیست داوران بین المللی خط خورد و علی اصغر مومنی جایگزین او شده است.

در همین باره علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران تایید کرد نام او از لیست داوران بین المللی حذف شده تا شاهد تصمیم عجیبی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال باشیم.

او در این باره بیان کرد: برخی شیطنت‌هایی صورت گرفت و این اتفاق سال گذشته هم رخ داد. نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داده، اما سبب دلسردی می‌شود.

فغانی ادامه داد: کمیته داوران درباره قانون از AFC استعلام گرفته و مسئولان کنفدراسیون آسیا کار را به FIFA واگذار کردند و فیفا به دلیل قضاوت من در لیگ معتبر استرالیا و قضاوت ۲ سال پیش در لیگ ایران مشکلی نداشته است.

داور بین المللی در پایان گفت: اعضای کمیته داوران ۵ نفر هستند و تعدادی از آن‌ها می‌گویند نام من در لیست امضا شده در کمیته داوران بوده است، اما نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داده است.

برچسب ها: علیرضا فغانی، AFC، کنفدراسیون آسیا، داوران بین المللی، FIFA، کمیته داوران فوتبال تعداد بازديد: 149 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز