Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 23:12

4
بهمن
جدایی بیرانوند از پرسپولیس قطعی شد

جدایی بیرانوند از پرسپولیس قطعی شد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد پس از پرداخت حق فسخ قراردادش، به یک باشگاه بلژیکی بپیوندد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد پس از پرداخت حق فسخ قراردادش، به یک باشگاه بلژیکی بپیوندد.

عصر روز چهارشنبه باشگاه خنت بلژیک طی ایمیل رسمی به باشگاه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند شد. در همین رابطه این باشگاه بلژیکی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده حاضر است مبلغ ٧٠٠هزار دلار (که در قرارداد بیرانوند به عنوان حق فسخ آمده) را نیز پرداخت کند تا دروازه‌بان پرسپولیس به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید:علیرضا بیرانوند لژیونر می‌شود؟

در کنار خنت، باشگاه انتورپ بلژیک هم خواهان به خدمت گرفتن بیرانوند شده است. این باشگاه نیز پیشنهاد خوبی به دروازه‌بان پرسپولیس ارائه کرده و حاضر شده مبلغ فسخ قرارداد بیرانوند را بپردازد.

با این حال و با وجود دو پیشنهاد خوب، دروازه‌بان پرسپولیس هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده و منتظر است تا پس از بازگشت محمد حسن انصاری‌فرد از مالزی، آخرین گفت‌وگو ها را با مدیر عامل باشگاه انجام بدهد و تصمیم نهایی را بگیرد.

طبق پیگیری‌های ایسنا، علیرضا بیرانوند احتمالا عصر امروز (جمعه) تصمیم نهایی را می‌گیرد که فوتبال خود را در پرسپولیس ادامه بدهد و یا با امضای قراردادی جدید به یکی از باشگاه‌های بلژیکی بپیوندد.

برچسب ها: علیرضا بیرانوند، پرسپولیس، باشگاه استقلال، فسخ قرارداد، باشگاه خنت تعداد بازديد: 482 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز