Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 17:21

26
آذر
پیام آخر استراماچونی به استقلالی‌ها

پیام آخر استراماچونی به استقلالی‌ها

استقلال تهران توانایی انتقال پول به حساب مربی ایتالیایی خود را ندارد و استراماچونی با توجه به این موضوع، آبی‌ها را تحت فشار قرار داده است.

استقلال تهران توانایی انتقال پول به حساب مربی ایتالیایی خود را ندارد و استراماچونی با توجه به این موضوع، آبی‌ها را تحت فشار قرار داده است.

آندره آ استراماچونی درخواست جدیدی از استقلال کرده است. او در آخرین پیامی که به باشگاه استقلال داده درخواست کرده پولش را به یکی از بانک‌های پراگ در جمهوری چک منتقل کنند! این را نظری جویباری معاون سابق باشگاه استقلال هم تائید کرد و گفت: «آخرین درخواست ایشان این بوده که باید پول به حسابم در پراگ منتقل شود!» این در حالی است که استراماچونی به خوبی می داند استقلال حتی نمی تواند پولی به حساب این مربی در ایتالیا واریز کند چه رسد به جمهوری چک.

در همین حال پروفایل استراماچونی در ترانسفر مارکت که به صورت «بدون باشگاه» تغییر یافت.

سفارت ایران در ایتالیا هم تا ظهر امروز به آندره‌آ استراماچونی و باشگاه استقلال برای دادن چک آبی‌ها به این مربی، وقت داد. از آنجا که این چک دولتی است طبق قوانین بانکی ایتالیا تنها تا امروز بعد از ظهر زمان دارد و بعد از آن از اعتبار ساقط خواهد شد. بنابراین اگر استراماچونی پول را نگیرد، دیگر چکی هم در کار نخواهد بود ، مگر اینکه استقلال یک بار دیگر چنین درخواستی را از بانک داشته باشد. نکته اینجاست که مربی ایتالیایی فعلا جواب تماس استقلالی‌ها را هم نمی دهد.

 

بیشتر بخوانید:

زمان آمدن استراماچونی مشخص شد

کارگردان سناریوی استراماچونی کیست؟

شوک خداحافظی رسمی استراماچونی به استقلال

برچسب ها: استقلال، آندره استراماچونی، قرارداد استراماچونی، اخرین خبر از قرارداد استراماچونی تعداد بازديد: 921 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز