Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 03:38

6
اردیبهشت
برنامه تلویزیونی ویژه‌ مشکلات زناشویی

برنامه تلویزیونی ویژه‌ مشکلات زناشویی

در این برنامه سعی دارند تا با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، مخاطبان را برای مراجعه به مشاور ترغیب کنند. برنامه «حریم مهرورزی» با موضوع تخصصی مسائل زناشویی و هدف تحکیم خانواده و بهبود مشکلات آنها در شبکه‌ آموزش ساخته و پخش می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه «حریم مهرورزی» معتقد است که در این برنامه نمی‌خواهند مشکلات مردم را از طریق رسانه درمان کنند و سعی دارند تا با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، مخاطبان را برای مراجعه به مشاور ترغیب کنند. 

برنامه «حریم مهرورزی» با موضوع تخصصی مسائل زناشویی و هدف تحکیم خانواده و بهبود مشکلات آنها در شبکه‌ آموزش ساخته و پخش می‌شود. 

حسین علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس رادیو تلویزیون ایسنا هدف اصلی این برنامه را سوق دادن مخاطبان به سمت مشاوره دانست و گفت: ما از ابتدای ساخت برنامه «حریم مهرورزی» ضرورت پرداختن به موضوع مراجعه خانواده‌ها به مشاور را در نظر گرفتیم و تلاش کردیم تا به خوبی آن بپردازیم. 

او ادامه داد: برنامه «حریم مهرورزی» تلاش دارد تا به زوج‌ها بگوید اگرچه مدتی از زمان ازدواجشان ‌گذشته است، اما با این حال پویایی وعشق‌ورزی بین آنها باید حفظ شود؛ مشکلاتی از این دست در زندگی وجود دارد، ولی مثل هر مشکل و بیماری دیگری از طریق مشاوره و مراجعه به متخصصین قابل درمان است. 

در برنامه «حریم مهرورزی» با حضور کارشناسان مشکلات و مسائل مطرح شده در چهار حوزه‌ پزشکی، روان‌پزشکی، روان‌شناسی و مذهبی بررسی می‌شوند. 

علیاری خاطرنشان کرد: ‌پیامک‌های زیادی به برنامه داده می‌شود که خیلی از آنها سوال هستند؛ سعی کردیم که در برنامه به این سولات پاسخ دهیم تا مخاطبان جواب سوالاتشان را دریافت کنند. در همین راستا به جز قسمتی که کارشناسان برنامه‌ به این سولات پاسخ می‌دهند، گزارش‌هایی هم تهیه شده است.

پاسخ‌های این سوالات هم به گونه‌ای است که در چهارچوب‌های صداوسیما باشد و در پاسخ به برخی سوالات مخاطبان هم به آنها پیشنهاد می‌شود که به مشاور بروند. 

تهیه‌کننده برنامه «حریم مهرورزی» با بیان اینکه «این برنامه دارای یک اتاق فکر است که با بررسی مشکلات خانواده‌ها و سوالات مخاطبان، ساختار هر قسمت را طراحی می‌کند»، درباره علت پخش دیرهنگام این برنامه اظهار کرد: با این کار تلاش کردیم تا این فرهنگ را جا بیاندازیم که مخاطبانِ ساعات پایانی روز، باید بزرگسالان باشند.

البته ما در برنامه‌مان مطلبی را بیان نمی‌کنیم که برای نوجوانان یا کودکان نامتعارف باشد، اما به هر حال مخاطب برنامه «حریم مهرورزی» به دلیل موضوع و محتوایش مناسب بزرگ‌سالان است. 

برنامه «حریم مهرورزی» به تهیه‌کنندگی حسین علیاری و در گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی شبکه آموش سیما، هر هفته ساعت 12 شب راهی آنتن می شود. 

 

 

منبع: ایسنا

 

برچسب ها: مشکلات زناشویی، برنامه های تلویزیونی، برنامه تلویزیونی حریم مهرورزی، برنامه های شبکه آموزش، تحکیم خانواده، تلویزیون و بزرگسالان، حریم مهرورزی تعداد بازديد: 878 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز