Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 15:28

24
اسفند
مانی حقیقی و "50 کیلو آلبالو"

مانی حقیقی و "50 کیلو آلبالو"

"50 کیلو آلبالو" یک کمدی پربازیگر است. فیلمی‌به کارگردانی مانی حقیقی که نمی‌توان آن را در زمره کمدی‌های متداول سینمای ایران قرار داد.

 تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

 

از جوانان تا میانسالان همه هستند 

"50 کیلو آلبالو" یک کمدی پربازیگر است. فیلمی‌به کارگردانی مانی حقیقی که نمی‌توان آن را در زمره کمدی‌های متداول سینمای ایران قرار داد. داستان فیلم از یک مجلس عروسی آغاز می‌شود؛ از مجلس عروسی مرجان که در میانه‌های عروسی مأموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می‌شوند و میهمانان هم فرار می‌کنند.

در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آيدا می‌شود و اتفاقات ناخواسته‌ای برای آنها می‌افتد. همین اتفاقات ناخواسته است که مسیر کمدی فیلم را تعیین می‌کند. "50 کیلو آلبالو" از آن فیلم‌هایی نیست که در آن شاهد واژه‌های سخیفی باشید که به نادرستی برای خنداندن مخاطب استفاده شده‌اند بلکه به جایش موقعیت‌های کمیکی را می‌بینید که در جای جای فیلم قرار گرفته‌اند.

فیلم گستره بازیگران متنوعی را دارد؛ از باتجربه‌هایی چون داریوش اسدزاده، فرهاد آییش و افسانه بایگان گرفته تا جوانترهایی مثل ساعد سهيلى، پژمان جمشيدى، سيامك انصارى، آزاده صمدى، سروش صحت، ويشكا آسايش، على صادقى و بهنوش بختيارى.

توزیع کاراکترهای زن و مرد نیز به طرز تقریبا همگنی در فیلم صورت گرفته و سعی شده روایت طوری پیش برود که به اندازه بازیگران مرد، بازیگران زن هم مجال عرض اندام داشته باشند. "50 کیلو آلبالو" را می‌توان از فیلم‌های مفرحی دانست که حتما دیدنش باعث انبساط خاطر می‌شود بخصوص برای بانوان که در فیلم با برخی ویژگی‌های تیپیکال آنها شوخی شده است.

 

برچسب ها: خبرهای سینمایی، فیلم 50 کیلو آلبالو، کارگردان مانی حقیقی، مانی حقیقی، بازیگر و کارگردان، فیلم کمدی ایرانی، تازه های سینما تعداد بازديد: 1608 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز