Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 03:01

13
بهمن
خشم الناز شاکردوست فوران کرد

خشم الناز شاکردوست فوران کرد

روز گذشته فیلم سینمایی بی‌بدن در سینمای کوروش اکران داشت و فیلمی از این اکران در فضای مجازی دست به دست شده که نشان می‌دهد الناز شاکردوست ناراحت است و نگران وضعیت سینماست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته، دوازدهم بهمن اولین روز شروع چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بود.

فیلم سینمایی بی‌بدن هم در سینمای کوروش اکران داشت و فیلمی از این اکران در فضای مجازی دست به دست شده که نشان می‌دهد الناز شاکردوست ناراحت است و نگران وضعیت سینماست.

در این ویدئو الناز شاکردوست با خشم و ناراحتی همزمان می‌گوسد: تریبون را از من گرفتند و برای ورود به سینما ناچار شدم بلیت بخرم.

شاکردوست که به نظر می‌رسد امکان صحبت ندارد ادامه می‌دهد و فریاد میزند: «نمیتوانید من را به زور ببرید من بلیت خریده ام... این جشنواره نیست جنگ فرهنگی است.

او گفت: خوشحالم کنار شما مردم هستم و کنار شما این فیلم را دیدم من هم مثل شما بلیت خریدم که اینجا باشم چون حضور من برای داشتن هر تریبونی در جشنواره فجر خط خورده است. آمدم با شما حرف بزنم و قضاوت اینکه چرا این فیلم در بخش سودای سیمرغ نیست را به شما مردم و تاریخ بسیارم سال هاست عادت کردم که صدایم به هیچ جا نرسد. بخشی به نام «نگاه نو» گذاشته اند فیلمهایی را که هیچ دلیلی برای حذفشان ندارندی در این بخش میگذارند تا زنده به گور کنند.

برچسب ها: الناز شاکردوست تعداد بازديد: 93 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز