Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 20:12

7
اردیبهشت
دستمزد عجیب رضا عطاران برای یک سریال تلویزیونی

دستمزد عجیب رضا عطاران برای یک سریال تلویزیونی

مهران مهام تهیه‌کننده سریال‌های ماندگاری همچون «خانه به دوش» و «متهم گریخت» که بازپخش آن‌ها در ماه رمضان امسال هم جزو پربازدیدها بود، تکرار تجربه تولید این آثار را محال می‌داند!

مهر نوشت: مهران مهام تهیه‌کننده سریال‌های ماندگاری همچون «خانه به دوش» و «متهم گریخت» که بازپخش آن‌ها در ماه رمضان امسال هم جزو پربازدیدها بود، تکرار تجربه تولید این آثار را محال می‌داند!

مهران مهام تهیه‌کننده سریال‌هایی چون «متهم گریخت» و «خانه به دوش» که به کارگردانی رضا عطاران ساخته شده و این سال‌ها بارها در ماه رمضان پخش شده است، درباره دلیل بازخوردهای مثبت بازپخش‌های چندباره این آثار بیان کرد: البته آن زمان هم برای چنین آثاری سخت‌گیری‌های بسیاری می‌شد و فشار می‌آوردند. مثلاً مواردی در این سریال وجود دارد که می‌گفتند تحقیر خانواده است و باید درآورده شود.

تهیه‌کننده «خانه به دوش» درباره هزینه‌های ساخت چنین آثاری در آن سال‌ها عنوان کرد: اگر اشتباه نکنم رضا عطاران برای بازیگری و کارگردانی سریال‌هایی مثل «خانه به دوش» ۸۰ یا ۹۰ میلیون دریافت کرد. با این حال با عشق کار می‌کردیم.

وی افزود: خاطرم هست فقط می‌گفتم رضا بیا این قصه را داریم و بعد می‌رفتیم برای پیش تولید سریال. رضا عطاران هم هیچ صحبتی از دستمزد نمی‌کرد یا اهل چانه زدن برای دستمزد نبود. عشقی برای همه وجود داشت که کاری بسازیم.

برچسب ها: بازیگر سینما و تلویزیون، رضا عطاران، سریال ایرانی تعداد بازديد: 66 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز